7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34565
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1818

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خمیر بیسکویت

دانلود تحقیق درمورد خمیر بیسکویت

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد خمیر بیسکویت

با دانلود تحقیق در مورد خمیر بیسکویت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خمیر بیسکویت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خمیر بیسکویت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خمیر بیسکویت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

ماده اولیه اصلی تقریباً در تمام خمیر های بیسکویت آرد  است به آرد ، شکر،  چربی و احتمالاً  طیف گسترده ای از سایر مواد اولیه نیز افزوده می شود خمیر با آب پیوند می خوردو. هر چه چربی بیشتری درفرمولاسیون خمیر گنجانده شود آب کمتری نیازخواهد بود .

خمیرپس ازمخلوط کردن به تکه های کوچکی با شکل واندازه های خاص کاملاً  تقسیم می شود  این تکه های خمیر به صورت بیسکویت پخته می شوند .

قوام خمیراعم از اینکه با دستگاه یا دست  به صورت تکه هایی در آید بسیار حائز اهمیت است قوام ،حس وحالت خمیر اصولا ًبااستفاده از مقدارآب موجود و همچنین  دمای خمیرتعیین میشود خمیرهای مرطوب تر (دارای مقدار آب بیشتر) وگرم تر،نرم ترمی باشند. مخلوط کردن آب با آرد تغییرات زیادیرا شامل میشود اما اساساً  هیدراسیون (جذب آب)  اجزاء تشکیل دهنده آرد فرایندی نسبتاً آهسته و کند است بدین معنی که ممکن است برخی تغییرات قوام خمیر تاثیرمی گذارند حتی پس از اتمام  عملیات مخلوط کردن همچنان ادامه می یابند. 


7,000 تومان