15,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 34631
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2076
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها

طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها

0 2.1k
طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها

انوع دایناسور ها, دانلود طرح جابر موضوع دایناسورها, دانلود طرح جابربن حیان دایناسور ها, طرح جابر تکمیل شده دایناسورها, طرح جابر تکمیل شه دایناسور ها, طرح جابر دایناسورها, طرح جابر زندگی دایناسور ها, طرح جابربن حیان دایناسور, نمونه طرح جابر دایناسور, نمونه طرح جابر دایناسورها

زیباترین طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها

با دفتر کارنمای تکمیل شده

مختص سال 1401

بصورت ورد و تابلوی اموزشی

با فرمت ورد وقابل ویرایش

شرح مختصر فایل

این مجموعه شامل:

  • پوستر های زیباترین طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها
  • تابلوی نمایش زیباترین طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها
  • مطالب علمی آموزشی در باره زیباترین طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه زیباترین طرح جابر با موضوع خون گرمی دایناسورها می باشد.

اطلاعات اضافی درباره طرح جابربن حیان:

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

انواع طرح جاربن حیان:

جمع آوری همراه با طبقه بندی « مناسب پایه های اول ؛ دوم و سوم »: جمع آوری مجموعه ای از اقلام مشابه که بتوان آن ها را براساس تفاوت های ظاهری طبقه بندی کرد .مانند انواع برگ ها یا انواع پرها و…

نمایش: استفاده از اشیا برای نشان دادن چرایی و چگونگی عملکرد آن ها در واقع در این پروژه ما می خواهیم یک اصل علمی را به نمایش بگذاریم ( مثلا میدان مغناطیسی آهن ربا )

مدل: ساخت اشیا برای نشان دادن چگونگی شکل و ساختمان آن ها

تحقیق: ارائه جزئیات کامل تری درباره ی موضوع و بررسی جوانب مهم آن موضوع.

آزمایش « مناسب پایه های چهارم و پنجم و ششم »: سوالی مطرح می شود که دانش آموز جواب آن را نمی داند و باید برای رسیدن به جواب آن مراحل روش علمی را طی کند.

قسمتی ازین مجموعه

میلیونها سال قبل، مدتها پیش از آن که بشری روی زمین باشد، دایناسورها وجود داشتند. دایناسورها، یکی از انواع خزندگان ماقبل تاریخ هستند که در دوران مزوزوییک، عصر خزندگان، می زیستند.

دایناسورها جزء خزندگان بوده و اکثر آنها، از طریق تخم گذاری تولید مثل می کرده اند. هیچیک از دایناسورها پرواز نمی کرده اند و هیچکدام از آنها در آب زندگی نمی کرده اند. بزرگترین دایناسورها، بیش از ۱۰۰فوت(۳۰متر) طول و بیش از‌۵۰ فوت(۱۵ متر) ارتفاع داشته اند(مانند آرژنتینوزاروس، سیزموزاروس، الترازاروس، براکیوزاروس و سوپرزاروس). کوچکترین دایناسور، کومپوزوگناتوس (Compsognathus )،‌ به اندازه یک جوجه بوده است. اندازه اکثر دایناسورها، .بین این دو حد بوده است.

ساروپودهای(sauropodomorpha) گیاه خوار، بزرگترین موجوداتی هستند که تاکنون روی زمین می زیسته اند اما نهنگهای آبی،‌ از همه انواع دایناسورها، سنگینتر هستند! تصور اینکه دایناسورها چه صدایی داشته اند، رفتار و حرکات آنها چگونه بوده است، چگونه جفتگیری می کرده اند، چه رنگی بوده ان، و یا حتی تعیین اینکه فسیل آنها نر است یا ماده، بسیار مشکل می باشد.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@)


15,000 تومان