7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34650
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1463

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند

دانلود تحقیق درمورد کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند

با دانلود تحقیق در مورد کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاهش نشت از سد خاکي باغكل با استفاده از پرده آب بند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 

چکيده:

نشت آب در سدهاي خاکي و نحوه کنترل آن، اولين گام موثر و يکي از مهمترين مسائلي است که در طراحي سدها مورد توجه خاص متخصصين امر قرار مي‌گيرد. دانش و آگاهي از قوانين بنيادي نشت به متخصصين اجازه مي‌دهد تا از بوجود آمدن مشکلات جدي در کنترل نشت جلوگيري کرده و بهترين نوع سيستم کنترل نشت را انتخاب نمايند. آگاهي از تاثير پارامترهاي زيادي که در نشت آب دخالت دارند مي‌تواند در رفع سريعتر مشکلات طراحي کمک شاياني بنمايد. در اين تحقيق جهت آناليز نشت پي و بدنه سدباغكل از نرم‌افزار SEEP/W استفاده شده است.

مقدمه:

يکي از مهمترين مسائل در سدهاي خاکي مسئله حرکت بطئي آب در بدنه سد و نيز معمولاً در شالوده آن مي‌باشد ]1[. اين حرکت بطئي که به نام زه‌آب ناميده مي‌شود، هم به لحاظ محاسبه مقدار تلفات آب که ممکن است درصد مهمي را تشکيل دهد و هم به لحاظ پايداري سد و هم به لحاظ محاسبه زير فشار، محاسبه ضخامت و طول زهکش‌ها، بررسي لزوم چاه‌هاي کاهش فشار، بررسي لزوم تزريق، طرح ديواره آب‌بند و موارد ديگر حائز اهميت مي‌باشد ]2[.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر