9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34954
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ظهور منجی در باور پيشينيان

دانلود تحقیق درمورد ظهور منجی در باور پيشينيان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ظهور منجی در باور پيشينيان

با دانلود تحقیق در مورد ظهور منجی در باور پيشينيان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ظهور منجی در باور پيشينيان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ظهور منجی در باور پيشينيان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ظهور منجی در باور پيشينيان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

 دراين مقال سعي ما بر اين است که باور به ظهور منجی را در باور پيشينيان به بررسی و تحقيق بگذاريم.

 برای اختصار به ذکر پاره ای از منقولات مي‌پردازيم.

زرتشت فرموده است:

" هنگاميکه سزای اين گناهکاران فرا رسد پس آنگاه ای مزدا کشور ترا بهمن در پايان برپا کند خواستاريم از آنانی باشيم که زندگی تازه کنند آری آنگاه به کاميابی به کاميابی جهان دروغ را شکست از پی‌رسد. "(1)

چنانچه از اين پيشگويی بدست می آيد سرانجام جهان بدست فردی به نام بهمن ، که در فرهنگ دينی زرتشتيان مظهر قدرت و توانايی خداوند است- از آلودگی پاک خواهد شد. مجرمان به مجازات خود مي‌رسند و دروغ و نادرستی شکست خورده رخت از جهان برمي‌بندد و خلاصه در يک کلام نظام الهی در زمين برپا مي‌شود. در پايان نيز مي‌بينيم که زرتشت نيز خود از خداوند درخواست حضور در آن دوره نورانی را مي‌نمايد.

اين آينده درخشان در قسمتی ديگر از سخنان زرتشت با تکيه روی موضوع انتظار و نيز برپايی نظام الهی مورد تاکيد قرار گرفته آنجا که آمده است:

" کی ای مزدا بامداد روز فراز آيد جهان دين راستين فراگيرد کيانند آنان که بهمن به ياريشان خواهد آمد."(2)

در کتاب زبور پس از دلداری به حضرت داوود (ع) چنين آمده است:

" از شريران رنجيده مشو زيرا همچون علف زود بريده مي‌شوند... زيرا که شريران منقطع مي‌شوند اما متوکلان به خدا وارث زمين خواهند شد... شريران شمشير را کشيدند و کمان را چله کردند تا آنکه مظلوم و مسکين را بيازارند و کمانهای ايشان شکسته خواهد شد... خداوند روزهای صالحان را مي‌داند و ميراث ايشان ابدی خواهد شد، متبرکان خداوند وارث زمين خواهند شد... صديقان وارث زمين شده تا ابد در آن ساکن خواهند شد..."(3)

نکته جالب در اين بشارت خاص هماهنگی شگفت انگيز موضوع آن با اشاره ايست که در قرآن مجيد چنين بيان شده است:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر