9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35572
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1621

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت و برنامه ريزي ورزشي

دانلود تحقیق درمورد مديريت و برنامه ريزي ورزشي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مديريت و برنامه ريزي ورزشي

با دانلود تحقیق در مورد مديريت و برنامه ريزي ورزشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت و برنامه ريزي ورزشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت و برنامه ريزي ورزشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت و برنامه ريزي ورزشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

اصولا برگزاري يك مسابقه ورزشي به يكسري پيش بيني ها ، آينده نگري ها و برنامه ريزيهايي نياز مند است . آنچه مسلم است اين است كه هيچ مسابقه اي بدون زحمت و تلاش بخوبي برگزار نخواهد شد . لذا براي برگزاري مسابقات مي بايستي برنامه ريزي صحيح و گسترده اي در تمامي ابعاد صورت گيرد تا يك مسابقه به خوبي و با كيفيت مطلوب برگزار شود .

طبيعي است برگزاري يك مسابقه رابطه مستقيمي با برنامه ريزي مدير برگزاري دارد ، يعني اينكه هر اندازه برنامه ريزي اصولي تر و دقيق تر باشد ودر ان جزئي ترين مسائل در نظر گرفته شود . به همان اندازه در كيفيت و برگزاري بهتر وشايسته تر مسابقات موثر خواهد بود بديهي است كه در برگزاري مطلوب يك مسابقه يك مدير علاوه بر برنامه ريزي مي بايستي  از تمامي امكانات و منابع انساني و مادي جهت تحقق اهداف سازماني كه همانا برگزاري مسابقه مطلوب است استفاده نمايد به عبارت ديگر بسيج امكانات مادي و بكارگيري ازنيروي انساني كار امد و مجرب براي رسيدن به هدف مشخص مهمترين وظيفه يك مدير ورزشي است .

اصولا برگزاري يك رويداد ورزشي ، فعاليت منقطع و بدون پيوسته نيست بلكه يك جريان مسمتري از عملياتهاي ويژه است كه هر يك از اين فعاليت ها در زمانهاي متفاوتي به وقوع مي پيوندد لذا در اين بحث سعي شده است تا آنجا كه ممكن است فعاليتها و عمليات هاي لازم را براي احراي يك مسابقه ورزشي به بخشها و عملياتهاي جداگانه اي تقسيم شود تا تفهيم مطالب سهلتر و آسانتر شود اگر چه تقسيم بندي آن تا حدودي مشكل مي باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر