10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35637
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1681

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم

دانلود تحقیق درمورد بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم

با دانلود تحقیق در مورد بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي ليست حقوق و دستمزد شركت زمزم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

اين تحقيق به بررسي انتشارات آزاده خواهد پرداخت و در آن توضيحاتي دربارة تاريخچه شركت زمزم و چگونگي تشكيل اين شركت و بررسي ليست حقوق و دستمزد و توضيحاتي كامل در مورد اين شركت خواهيم پرداخت در فصلهاي بعد درباره به هر يك از آنها توضيح خواهد شد.


مقدمه

انتشارات آزاده در تاريخ اول آذر ماه 1355 با سرمايه 50 ميليون ريال تأسيس شده است و تحت شماره اي در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده و بهره برداري از كارخانه از تاريخ 1/9/1355 تحت مجوزي در مورخ 20/12/1354 از سوي وزارت صنايع و معادن گرديده است.


هدف و انگيزه انتخاب موضوع

دليل ارائه اين تحقيق و اهمين آن در اين است ارائه ليست حقوق و دستمزد اگر چه در تمامي شركتها به يك نحو محاسبه مي شود اما نحوه ارائه آن براي مديران و استفاده كنندگان در تمامي شركتها به يك شكل و يكسان نمي باشد و در اين تحقيق سعي بر اين بوده است كه يكي از راههاي ارائه اين ليست مورد بررسي قرار گيرد. از آنجايي كه حسابداري داراي يك علوم و چهار چوب خاص مي باشد اما استفاده از اين قوانين كاملاً سليقه‌اي مي باشد كه هر حسابدار بنا به نياز شركت و سليقه خود روشي از اين روشها را براي ارائه گزارشات خود مورد استفاده قرار مي دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر