6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35696
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1573

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد باطري

دانلود تحقیق درمورد باطري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد باطري

با دانلود تحقیق در مورد باطري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق باطري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق باطري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد باطري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

نكات ايمني در مورد استفاده و نگهداري باطري و باطري شارژر

همان طور كه قبلاً در مورد اختلاف ساختمان و الكتروليت باطري هاي بازي  و اسيدي نوشته شد  در بعضي مواقع ممكن است جهت انجام كارهاي مختلف از هر دونوع باري ها ، بازي واسيدي در يك محل استفاده كنيد .

مسئله مهم در اينجاست كه بايد كليه وسايل باطري هاي بازي و اسيدي از يكديگر جدا باشد از قبيل ظروف الكتروليت ، غلط سنج و غيره و در محلي كه باطري ها قرار دارند حتماً بايد يك دستگاه تهويه هوا تعبيه شده باشد چون پر و تخليه باطري ها

 ( Charg  Decharge ) باعث تساعد گازهاي هيدروژن و اكسيژن در فضاي محل باطري ها شده و خطر اشتعال به وجود مي آورد .

و به همين ترتيب كليه فيوزها و سوئيچ هاي برق بايد از محل باطري ها دور باشد .

دوم اينكه به طور مرتب بايد سطح الكتروليت درون باطري ها كنترل شود و از حد مجازي كه روي باطري ها به وسيله علامت مشخص شده نبايد بيشتر و يا كمتر باشد.

زيد بودن الكتروليت دورن باطري ها باعث سررفتن آنها در موقع شارژ مي شود و محيط را آلوده مي سازد ، كم بودن الكتروليت از حد معين باعث مي شود آن قسمت از ورقه هاي باطري كه با الكتروليت تماس ندارند عملاً از مدار باطري جدا شده و كار خود را كه عمل انبار كردن الكتريسيته است را انجام ندهد و از توان باطري بكاهد پس مي بينيم كه رعايت سطح الكتروليت دورن باطري ها از اهميت زيادي بر خوردار است اتصال هاي باطري ها همواره بايد تميز نگه داشته شود و در صورت جرم گرفتن آنها را با آب و صابون شسته و با هوا خشك نمود تا بتوان حد اكثر استفاده را از توان باطري ها نمود .

جهت جلو گيري از جرم گرفتن اتصالات باطري ها ازمواد نفتي كه از نظر شيميايي خنثي هستند مي توان استفاده نمود      (گريس و وازلين )

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر