12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35745
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1739

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني

دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني

با دانلود تحقیق در مورد بهداشت رواني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهداشت رواني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهداشت رواني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهداشت رواني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:59 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

يافته‎هاي علمي گواه آنست كه بهداشت رواني از جمله مهمترين نيازهاي انسان امروزي است كه براي تأمين آن لازم است فرد دقيقاً خود را بشن اسد، بتواند ديگران را درك كرده و روابط مؤثري با آنها ايجاد نمايد. هيجانات منفي و استرس‎هاي روزمره خود را شناسايي كرده و آنها را تحت كنترل درآ‌ورد. به شيوه‎اي مؤثر مشكلات خود را حل كرده و تصميمات مناسبي را اتخاذ كند. نسبت به اطلاعات عديده‎اي كه لحظه به لحظه با آنها مواجه مي‎شود، پذيرندة صرف نباشد و ديگر اينكه كليشه‎اي فكر نكند. لازمة برآورده شدن نيازهاي اساسي فوق تسلط يافتن بر 6 مهارت مهم در زندگي است كه اين مهارتها عبارتند از:

1- مهارت خودآگاهي 2- مهارت كنترل خشم 3- مهارت مقابله با استرس 4- مهارت حل مسأله 5- مهارتهاي ارتباطي 6- تفكر انتقادي

1- مهارت خودآگاهي:

خودآگاهي به اين معني است كه افراد چگونه به خود نگاه كرده و بر اساس اين نگاه چه احساسي پيدا مي‎كنند. داشتن خودآگاهي قوي بسيار مهم است. افراد خودآگاه: افرادي محبوب، داراي دوستان زي اد از تجربه‎هاي درس مي‎گيرند و افراد مسئوليت‎پذيري مي‎باشند. نوع خودآگاهي ما پيش‎بيني كنندة احساس رضايت ما از خودمان و زندگي است و به نظر مي‎رسد كه احساس رضايت نيازي است كه تقريباً تمام فعاليتهاي ما معطوف به آن مي‎باشد. اينكه مراقب سلامتي خودمان باشيم و با تغذيه، ورزش و نظافت، سلامت خود را تأمين كنيم. اينكه سعي كنيم شغلي را به دست آوريم كه هم بدان علاقمند باشيم و هم بر آورندة نيازهاي روزمره‎مان باشد، اينكه به ديگران كمك كنيم و ‎

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر