12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35766
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1713

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه فن آوری مصالح ساختمانی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:63 صفحه

قسمتی از فایل:

 در تاریخچه  فن آوری مصالح  ساختمانی ، خاک ها همواره به عنوان  توده هایی فشاری و یا برشی  خوب که در کشش  تاب  چندانی ندارند،  شناخته  شده اند . فراوانی،   ارزانی و سهولت  دسترسی به این ماده طبیعی  (خاک) تلاش هایی  برای چیره شدن  بر ضعف کششی آن  به دنبال داشته است .

 افزودن یک ماده ثانویه بر توده  منظور بهبود مقاومت آن اندیشه ای  نوپا نمی باشد . استفاده از  الیاف طبیعی  خیزران،  نی ، کاه، کنف، پوست  نارگیل و ...  به عنوان روش های  سنتی بهبود خاک  در زمان های  گذشته مطرح بوده است . آثار باقیمانده   از خاک رس مسطح  شده با  کاه  در عراق ، که مربوط به تمدن های 3000  سال  قبل می باشد،  گواه بر این  ادعا می باشد.

  در گذشته مهندسین  در صورت مواجه شدن  با ساختگاهی  باخاک طبیعی نامناسب سه راه  کار عمومی  پیش  رو  داشتند . ساده ترین  روش ، تغییر  ساختگاه اجرایی  پروژه بوده است .  تغییر مسیر  جاده ها به دور  زمینهای  لجن زار و باتلاقی نمونه ای  از  این عمل می باشد .  امروزه با افزایش  وسایل نقلیه  و نیاز به کاهش  زمان سفر و  مسیرهای  کوتاهتر   راه کار به کار برده شده در این مثال  خاص مرتفع شده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر