2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36048
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1752

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل دندانپزشكان

دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل دندانپزشكان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل دندانپزشكان

با دانلود تحقیق در مورد دستورالعمل دندانپزشكان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستورالعمل دندانپزشكان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستورالعمل دندانپزشكان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستورالعمل دندانپزشكان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

دستورالعمل دندانپزشكان:

 دندانپزشك بايد پروانه مطب معتبر داشته باشد.( ارائه كارت نظام پزشكي و يا كارت شناسايي معتبر ضروري است) اندازه تابلو استاندارد 50 در 70 سانتي متر و تعداد تابلو حداكثر 2 عدد باشد. عناوين مندرج در تابلو و سرنسخه با پروانه مطب مطابقت داشته باشد.

براي هر بيمار پرونده تشكيل شده شرح حال پزشكي بيمار ثبت شود. وجود دستگاه اتوكلاو و فور الزامي است و استفاده از تست اسپور هفته اي يكبار نيز ضروري مي باشد. روش استريليزاسيون بوسيله فور و اتوكلاو صحيح باشد.

 وسايل آلوده بلافاصله پس از استفاده بوسيله آب شسته شده و سپس در محلول ضدعفوني مناسب نگهداري شده و در پايان روز كاري پس از شستشوي مجدد با آب، خشك شده در داخل اتوكلاو يا فور استريل شود.

سرتوربين بايد بر اساس تعداد مراجعين باشد و يا در فواصل بيماران گندزدائي و توسط اتوكلاو استريل گردد. قبل از شروع كار 20 ثانيه آب از سرتوربين خارج گردد و در ابتداي كار روزانه 2 دقيقه از سرتوربين آب خارج شود.

فرزها پس از استفاده بايد استريل شوند. دندانپزشك و دستيار وي ملزم به پوشيدن روپوش سفيد و تميز مي باشند. در اطاق معاينه وجود روشويي و صابون با شرايط مطلوب و دستمال كاغذي ضرورري است و اطرف روشويي مي بايست كاشيكاري شده باشد.

جهت شستشوي وسايل آلوده از پيش بند پلاستيكي و دستكش ضخيم و برس نايلوني استفاده گردد. دستها قبل و بعد از هر تماس با بيمار با آب و صابون شسته شود. براي هر بيمار ليوان و سر ساكشن و دستكش يكبار مصرف بايد استفاده شود. دندانپزشك بايد در زمان فعاليت جهت حفاظت خود از ماسك دهاني و محافظ چشم استفاده نمايد واكسن هپاتيت براي دندانپزشك و دستيار وي تزريق و تيتراژ شده باشد. براي هر بيمار از پيشبند استفاده شود

2,000 تومان