6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36073
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

دانلود تحقیق درمورد رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

با دانلود تحقیق در مورد رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

عزت نفس بر فرایندهای شناختی، گرایش ها،نیازها،علاقه ها و آرمان های فرد اثر گذار و اثرپذیر است. پیشرفت تحصیلی نیز میتواند متاثر از میزان عزت نفس دانش آموز باشد.الیس پاپ و همکارانش دریافته اند که بین عزت نفس مثبت و نمره های بالا در مدرسه ها، رابطه ی مستقیمی وجود دارد.عزت نفس،یک جنبه ی مهم در کارکرد یا کنش کلی فرد بوده وبا زمینه های دیگری چون:سلامت روانی اجتماعی و عملکرد تحصیلی او در ارتباط است.افرادی که دارای عزت نفس پایین تری هستند،نسبت به آنانی که عزت نفس بالاتری دارند،بیشتر تحت تاثیر رابطه های قانع کننده قرار میگیرند و بیشتر به هم رنگی و هم نوایی در موقعیت های اجتماعی تن در می دهند.

عزت نفس ، از خصوصیات شخصیت هر فرد میباشد که برای ارزش یابی و قضاوتی به نسبت پایدار برای او نسبت به خود،دلالت دارد که از تولد تا بزرگسالی علاوه بر تاثیرپذیری کودک از روند رشد جسمانی،تحت تاثیرعامل های مختلفی از جمله: خانواده، نزدیکان، مدرسه، فعالیت های جسمانی، سلامت جسمانی، پیشرفت تحصیلی و..... قرار میگیرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر