2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36140
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1798

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور

دانلود مقاله درمورد سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور

با دانلود مقاله در مورد سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سامانه اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

توجه كنيد در اين سامانه، براي ثبت و اصلاح اطلاعات خود در كدام يك از حالت هاي زير قرار مي گيريد:

-  خانوار جديد: درصورتي كه در اين دسته قرار مي گيريد به بخش ثبت خانوار جديد در راهنما رجوع كنيد.

 

- خانواري كه  قبلاٌ اطلاعات خود را ثبت كرده و مي خواهد اطلاعات خود را اصلاح كند: خانوارهايي كه در اين دسته قرار مي گيرند، به بخش اصلاح اطلاعات خانوار در راهنما مراجعه نمايند.

 

- تفكيك خانوار: جهت تفكيك خانوار و قرار گرفتن در خانواري جديد، ابتدا بايد به بخش اصلاح اطلاعات خانوار در راهنما رفته و توسط سرپرست خانوار از خانوارفعلي حذف شويد، سپس به بخش ثبت خانوار جديد در راهنما مراجعه كرده و اقدام به ثبت نام در خانوار جديد نماييد.

 

ثبت خانوار جديد

در صورتي كه خانوار جديد هستيد كه تاكنون اقدام به ثبت اطلاعات خود نكرده ايد، روي لينك "براي ثبت نام خانوار جديد اينجا را كليك كنيد" كليك نماييد.

 

در صفحه ظاهرشده مي توانيد با واردنمودن شماره ملی سرپرست خانوار، سال تولد سرپرست، رمز عبور انتخابی و تكرار مجدد رمزعبور و سپس كليك بر روي دكمه "ثبت" ، اقدام به ثبت خانوار خود در اين سامانه نماييد.

بعد از كليك بر روي دكمه "ثبت"، اين صفحه بسته مي شود و پنجره اي ظاهر مي شود، عبارت بالاي صفحه را در كادر پايين درج كرده و سپس برروي دكمه "ادامه كار" كليك كنيد. با انجام صحيح اين مراحل پيامي مبني بر موفقيت عمليات صورت گرفته نمايش داده مي شود. سپس با كليك برروي دكمه "ورود به سيستم"، مي توانيد كليه اطلاعات مربوط به خانوار و اعضاي خانوار خود را وارد كنيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر