12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36222
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2177

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صنعت خودرو سازي

دانلود تحقیق درمورد صنعت خودرو سازي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد صنعت خودرو سازي

با دانلود تحقیق در مورد صنعت خودرو سازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صنعت خودرو سازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صنعت خودرو سازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صنعت خودرو سازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:81 صفحه

قسمتی از فایل:

خودرو

خودرو فقط يك كالا يا محصول صنعتي نيست، بلكه به تنهايي يك فرهنگ است. شمول آن بر حوزه هاي متنوع و گسترده علومئ و ئفنون، تجارب و مهارتهاي انساني، شيوه هاي گوناگون مديريت و انجام كارها، تأثير آن بر شئون مختلف زندگي اجتماعي و آرايش شهرها و از همه مهمتر حضور روزافزون و غيرقابل اجتناب ديدگاههاي زيبائي شناسانه و ... از آن چيزي فراتر از يك كالاي صنعتي معمولي ساخته است.

مانند هر عرصه صنعتي ديگر، رقابت در اين عرصه نيز مبتني است بر توليد هر روز كاملتر، كاراتر، ايمن تر و زيباتر آن. بر همين اساس، شاخصهاي كيفي محصول كه تا چند دهه پيش اتنتظار مي رفت با تاكيد بر كنترل ويژگيهاي خود محصول توليدي حاصل آيد امروزه با استقرار نظامهاي كيفيت مديريت تضمين مي شوند.

نظامهاي كيفيت را مي توان تلاش براي ارتقا فرهنگ توليد و مناسبات داخلي آن دانست با اين فرض منطقي كه كيفيت پديده اي تصادفي نبوده و براي تحقق آن بايستي به فرايند توليد رويكرداي سيستمي داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر