7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36357
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2268

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اسرار تمركز فكر

دانلود تحقیق درمورد اسرار تمركز فكر

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد اسرار تمركز فكر

با دانلود تحقیق در مورد اسرار تمركز فكر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسرار تمركز فكر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسرار تمركز فكر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسرار تمركز فكر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

تمركز فكر چيست؟

تمركز حالي است كه در آن يك فكر در شعاع و مركز ساير افكار شخصي قرار دارد فكري كه در مركز افكار قرار گرفته و ايجاد تمركز مي نمايد كه بنا به موقعيت زماني و مكاني اهميت و ارزش برجسته اي براي فرد داشته باشد.بنابراين كاري كه نتيجه آن براي آنها مهم و ارزشمند باشد تمركز فكر را بر مي انگيزد تمركز غير ارادي به دو صورت به وجود مي آيد. انواع تمركز:تمركز غير ارادي زماني شكل مي گيرد كه شما درونا و قالبا در كار و يا حل مسئله مشتاق هستيد.دي اين حالت شما بدون آنكه از تمركز قواي خود براي حل مسئله استفاده كنيد به وسيله تمايل و اشتياق دروني،بخش اعظم قواي خود را روي كار يا مسئله متمركز مي سازيد.صورت ديگر تمركز غير ارادي را مي توان به هنگام هيجانات مشاهده نمود.زماني كه شما به طور ناگهاني از به گوش رسيدن صدائي دچار ترس مي شويد. صدا و منشأ آن تمام افكار و انديشه هاي شما را براي لحظه و لحظاتي به طور كامل به كناره زده و به مانند پرده اي بر روي تمام افكار شما كشيده مي شود.در حالات هيجاني مانند خشم و ترس تمركز بر روي يك فكر و انقطاع از ساير افكار به قدري شديد است كه انسان به تمامي ابزار و بازيچه فكر هيجان مي شود و در مقابل منشأ آن عكس العمل نشان مي دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر