8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36370
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1447

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اعتیاد

دانلود تحقیق درمورد اعتیاد

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد اعتیاد

با دانلود تحقیق در مورد اعتیاد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اعتیاد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اعتیاد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اعتیاد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

بیان موضوع و اهمیت و ضرورت آن

بعد از قاچاق اسلحه، بزرگترین و سودآورترین تجارت روی زمین، تجارت مواد مخدر است و به همین نسبت اعتیاد بزرگترین و بین المللی‌ترین مسئله‌ای است که جهان با آن روبه روست تا آنجا که سازمان ملل متحد روز پنجم تیرماه (26 ژوئن) را همه‌ساله به عنوان روز جهانی‌مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده است تا اهمیت پدیده‌ی اعتیاد و مبارزه با آن را به جوامع بشری یادآوری کند.

امروزه پدیده‌ی ویرانگر اعتیاد آن چنان خودنمایی می کند که هیچ کشوری از آن مصون نیست و کشور ما نیز (به دلیل وجود بزرگترین منبع تولید مواد مخدر جهان در شرق ایران) از این امر مستثنا نیست. آمارها و مشاهدات حکایت از این دارند که جامعه‌ی ما نیز گریبانگیر معضلات اجتماعی اساسی در خصوص اعتیاد شده است:

- نسبت ازدواج به طلاق در سال 1379 در مقایسه با سال 1376، 65 درصد کاهش داشته است. آمارها نشانگر این مطلب است که در سال 1379 به ازای هر 12 ازدواج، یک طلاق ثبت شده است. بالا رفتن طلاق، در نهاد خانوده ایجاد نابسامانی می کند و گرایش به هر آسیبی از جمله اعتیاد در این نوع خانواده‌ها افزایش می یابد.

- بر پایه‌ی آمارهای رسمی اعلام شده هشتصد هزار معتاد در کشور وجود دارد و هشتصد‌هزار نفر‌نیز به‌صورت تفننی‌از موادمخدر استفاده می‌کنند. بالطبع خانواده‌های معتادان (به خصوص فرزندان فرد معتاد) در معرض اعتیاد قرار دارند.

- براساس نتایج طرح آمارگیری از ویژگی‌های اشتغال و بی کاری خانوار در سال 1379، جمعیت فعال از لحاظ اقتصادی (افراد شاغل و بی کار) در مجموع 19/37 درصد از جمعیت 10 ساله و بیشتر جامعه نمونه را تشکیل داده‌اند که 30/5 درصد ( جمعیت فعال) این جمعیت را بی کاران تشکیل می دهند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر