7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36640
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2534

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها

دانلود تحقیق درمورد ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها

با دانلود تحقیق در مورد ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارزيابي دي اكسيد تيتانيم براي نشانه گذاري كردن گله گاو ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيد ه مطالب :

سه گروه از تحقيقات انجام را براي ارزيابي و نشانه گذاري كردن دامها به وسيله دي اكسيد تيتانيم به كار مي رود ، هشت گاوپرواري تمام كپه هاي علف موجود در يك دشت را مصرف مي كردند كه گروهي از آنها فاقد سيستم و گروهي داراي مكمل غذايي بودند .

بعد از آن بازيافت هر مدفوع آنها پس از مصرف Tio2  انجام شد . در آن هيچ گونه نشانة بيماري نبود . به طور خلاصه محاسباتي كه با مراجعه به دي اكسيد تيتانيم انجام شد مدفوع ياد شده ، هيچ گونه تفاوتي با مجموعة مدفوعات معمولي و قبلي دام ها نداشت .

در نمونة دوم برنامه غذايي روزانه گاو محدود شده بود به يك رژيم غذايي ساده همراه با ذرت دي اكسيد تيتانيم موجود در مدفوع اين گاوها درصدي در حد 95% بازيافت شده بود ولي با استفاده از تري اكسيد كروم (cr2o3)  ميانگين آن حدود 113% رسيده بود با مراجعه به Tio2  4 درصد آن در حدود p<0.01  بود . درصد اجزاي آنها بر اساس مجموعه مدفوع معمولي با مراجعه به cr2o3   محاسبه شد كه اين مدفوع خيلي سنگين بود (p<0.01)  درصد واحدهاي آن در حدود 2.0  بود .

در نمونه سوم :

هشت گاو پرواري  در يك ميدان به ابعاد 4*4 قرار داده شدند و با برنامه غذايي ذرت به اضافه ليتيم تغذيه شدند كه بازيافت مدفوع اكسيد تيتانيم آنها با ميانگين 90% بود در حالي كه ميانگين cr2o3  رقمي برابر 98% بود .

خلاصه ارزيابي با در نظر گرفتن Tio2 هزينه كمتري داشت  در حدود 6/1 تا ¾ كه اين  رقم تفاوت چنداني با محاسبه درصدي آنها در مقايسه با cr2o3 به مدفوع معمولي دام ها نداشت  .

تحقيقات بعدي معني كرد كه دي اكسيد تيتانيم براي تشخيص و ارزيابي و همچنين مقايسه كردن  دامها مناسب است .

 

مقدمه :

تري اكسيد كروم يك نشانگر تشخيص معمولي مي باشد كه براي مطالعات در مورد حيوانات نشخوار كننده به كار مي رود هر چند  مطالعات بر روي حيوانات نسخوار كننده اي كه با علوفه تغذيه مي كردند ، ثابت كرد كه بازيافت مدفوع  تري اكسيد كروم  اغلب در حدود 100% نيست ولي در ميان حيوانات گوناگون داراي  ارقام مختلفي است  . بر اساس اين تري اكسيد كروم براي استفاده به عنوان غذا و يا دوا در رژيم غذايي حيوانات استفاده نمي شود .

دي اكسيد تيتانيم جانشين تري اكسيد كروم مي باشد و مثل آن بعنوان نشانگر براي اثبات مطالعات انجام شده مواد يا رنگهاي افزودني كه ميزان افزايش آنها از يك درصد تجاوز نمي كند  به كار مي رود  و اين كار تا پايان محصول ادامه دارد  . (AAF, 1996)

به هر حال دي اكسيد تيتانيم  كمتر بعنوان  يك وسيله ارزشيابي  حيوانات نشخوار كننده به كار مي رود  بهبودي در حدود  99% در لبنيات گاوهايي كه با Tio2 تغذيه شده اند مشاهده شد اگر چه اختلافات شبانه روزي  براي الگوسازيهاي مشابه پيشنهاد شد ، آزمايشات ثابت كرده اند  كه  برنامه ريزي كردن بر روي Tio2 بعنوان يك نشانگر ارزيابي  براي تغذيه گاوها با علوفه و علفهاي سبز  و سبزيجات يك برنامه غذايي مناسب مي باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر