6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36664
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1569
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استان يزد

دانلود تحقیق درمورد استان يزد

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد استان يزد

با دانلود تحقیق در مورد استان يزد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استان يزد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استان يزد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استان يزد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

استان يزد با مساحت 131551 کيلومتر مربع در قسمت مرکزي فلات ايران قرار دارد و به وسيله استان‌هاي اصفهان، فارس و خراسان جنوبي، سمنان و کرمان احاطه شده است و شامل ده شهرستان مي‌باشد.

اين استان از لحاظ منابع فرهنگي و طبيعي گردشگري بسيار غني و منحصر به فرد است. از ميان 6500 اثر تاريخي شناسايي شده، 1017 اثر تاريخي آن به ثبت رسيده است.

استان يزد در نوروز 1386 با ورودي 3ميليون و 21 هزار و 998 نفر بااستقبال مطلوبي از سوي مسافرين نوروزي روبه‌رو شد. به طوري که در مقايسه با سال قبل 34 درصد افزايش يافته است.

در آغاز سال جاري يک ميليون و 500 هزار نفر به طور ميانگين از چهار بناي تاريخي بازديد کرده‌اند: مسجد جامع کبير يزد، مجموعه اميرچقماق، بازار و ميدان خان، بافت قديم (مدرسيه ضيائيه، زندان اسکندر، خانه لاري‌ها، آتشکده زرتشتيان و موزه‌هاي استان به ترتيب بيشترين بازديدکننده راداشته‌اند.

براساس آمار ارائه شده در مجموع 601 هزار و 570 نفر در استان اسکان داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 54 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

شهرستان‌هاي يزد، تفت، ميبد، ابرکوه، طبس، اردکان، مهريز، بافق، خاتم و صدوق نيز به ترتيب بيشترين بازديدکننده را داشته‌اند.

انتشار و توزيع بيش از 350هزار نسخه کتابچه، بروشور، نقشه راهنماي گردشگري، همکاري جهت اجراي برنامه سبز در سبز شبکه سوم سيما، برگزاري نخستين نمايشگاه منطقه‌اي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و نخستين جشنواره غذاهاي سنتي استان، نمايشگاه تخصصي پارچه، نظارت بر هتل‌هاي استان و اسکان مسافران نوروزي اطلاع رساني از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري استان در ويژه‌نامه هاي نوروزي و روزنامه‌هاي محلي و سراسري و خبرگزاري‌ها و سايت اين سازمان: www.yazdchto.ir و توزيع فرم‌هاي نظرسنجي از جمله برنامه‌هاي نوروزي اعلام نمود.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر