6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36791
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1583
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آخرین آمار ملی از جمعیت ایران

دانلود تحقیق درمورد آخرین آمار ملی از جمعیت ایران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آخرین آمار ملی از جمعیت ایران

با دانلود تحقیق در مورد آخرین آمار ملی از جمعیت ایران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آخرین آمار ملی از جمعیت ایران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آخرین آمار ملی از جمعیت ایران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آخرین آمار ملی از جمعیت ایران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:براساس نتایج به دست آمده از سرشماری ملی سال 1385، جمعیت كشور 70 میلیون و 472 هزار و 846 نفر اعلام شد، این میزان در سال 75 حدود 60 میلیون و 55 هزار و 488 نفر بوده و بدین ترتیب سالانه یك میلیون نفر به جمعیت كشور اضافه شده است. این مطلب را رییس مركز آمار ایران عصر چهار شنبه در بیان نتایج سرشماری سال 85 اعلام کرد و افزود: نرخ رشد جمعیت در دهه 75، 96/1 درصد بوده كه در دهه 85 به 61/1 درصد رسیده است، بدین ترتیب نرخ رشد جمعیت نسبت به دهه گذشته 35/0 درصد كاهش یافته است. 

محمد مدد، كم جمعیت ترین استان كشور در سال 75 را ایلام با 475 هزار نفر عنوان كرد و افزود: كم جمعیت‌ترین استان كشور در سال 85 نیز ایلام با 545 هزار نفر بوده است. از سوی دیگر
پرجمعیت‌ترین استان كشور در سال‌های 75 و 85 استان تهران به ترتیب با 10 میلیون و 343 هزار نفر و 13 میلیون و 413 هزار نفر جمعیت بوده است. بدین ترتیب در مدت 10 سال گذشته سه میلیون نفر به جمعیت تهران افزوده شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر