9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36825
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1982
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش اكسل

دانلود تحقیق درمورد آموزش اكسل

0 2k
دانلود تحقیق درمورد آموزش اكسل

با دانلود تحقیق در مورد آموزش اكسل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش اكسل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش اكسل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش اكسل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

آشنايي با تعريف صفحه گسترده :

مقدمه:
برنامه صفحه گسترده برنامه اي كاربردي است كه معمولا براي كارهاي مربوط به امور مالي به كار مي رود كه مقادير داده اي را با استفاده از خانه ها سازمان مي دهد برنامههاي صفحه گسترده معمولا قابليت هاي گرافيكي را براي خروجي و انواع متعددي گزينه هاي قالب بندي براي متن ، مقادير عددي و ويژگي هاي گراف و نمودار را فراهم ميكند . در بين صفحه گسترده ها برنامه اكسل از معروفيت خاصي برخوردار است.

محيط اكسل :

محيط نرم افزار اكسل به صورت زير مي‌ باشد:


چند تعريف مهم :

صفحه كاري : صفحه كاري در اكسل شبكه اي از سلول ها مي باشد كه در خانه ها مي توان عدد، متن و فرمول را قرار داد. از تب هاي پايين صفحه گسترده مي توان صفحه كاري مورد نظر را با كليك بر روي آن فعال كرد.
سطر و ستون : هر صفحه كاري از شبكه اي از خانه ها تشكيل شده كه اين خانه ها به صورت سطري و ستوني شماره گذاري شده است
آدرس خانه : براي دسترسي به خانه ها از برچسب ستونها و شماره سطرها استفاده مي شود براي مثال A5 نشاندهنده خانه اي است كه در ستون اول وسطر پنجم قرار دارد.
خانه : صفحة كاري حاوي تعداد زيادي خانه است . هرخانه مي تواند عدد ، متن ، فرمول و .... را در خود جاي دهد . خانه ، سل يا سلول نيز ناميده مي شود.
خانه فعال
9,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر