6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36829
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1691
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان

دانلود تحقیق درمورد آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان

با دانلود تحقیق در مورد آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آثار جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

1-بر دولتها

مطالعات ما از عکس العمل دولتهاي جهان که همگي عضو سازمان ملل هستند اعم از دولتهاي غربي، شرقي، جهان سوم و حتي دولتهاي اسلامي نشان ميدهد که در مجموع دولتهاي معاصر با پيروزي انقلاب اسلامي عموماً از اين تحول و رخداد عظيم تاريخي استقبال بعمل نياورده و با نوعي حيرت ، سرگرداني و حتي شگفتي به اين پديده نوظهور که براي هيچکدام از آنها قابل پيش بيني و تصور نبود نظر مي افکندند. از طرف ديگر هر کدام از آنها به طريقي نگران اثرات انقلاب بر جامعه خود و آينده ثبات نظام حاکم بر کشورشان بودند، اصولاً ازآنجا که دولتها بيش ازهر چيز به بقاء و دوام خود مي انديشند و هر حرکت مردمي و رهايي بخش ميتواند براي آنها نگران کننده و حتي خطرناک باشد تمايل چنداني به اين نوع حرکتها و انقلابها که ميتواند براي قوام و ثبات آنها خطرناک باشد ندارند بويژه در شرايطي که اين دولتها عموماً داراي نظامهاي سکولار بوده و جدايي دين از سياست را بعنوان يک اصل ثابت و پابرجا پذيرفته بودند. اين انقلاب که خمير مايه آن از ايدئولوژي و مکتب ديني و اسلامي گرفته بود طبيعتاً نميتوانست براي آنها نگران کننده نباشد زيرا که وضع موجود را در هم ريخته و نظام و ارزشهاي جديدي را مطرح ميکرد و به طور طبيعي رغبتي به استقبال از چنين پديده اي مشاهده نگرديد و اگر موارد بسيار معدودي نيز ديده شد که انقلاب و نظام برخاسته از آن را به رسميت شناختند ناشي از نگراني آنها از عواقب آن و يا فشارهاي مردمي و اجتماعي بوده است.

دولتهاي غربي بطور اعم و ايالات متحده امريکا به طور اخص نسبت به اين انقلاب با خصومت و کينه برخورد نموده و تلاش زيادي در ناکام گذاشتن آن و حتي تزلزل و سرنگوني نظام برخاسته از آن کردند که اين امر ناشي از دو اصل بود يکي وابستگي مطلق رژيم گذشته به غرب و بويژه امريکا و در واقع به خطر افتادن منافع غرب در ايران بود و دوم اينکه اصولاً انقلابهاي بر پايه ارزشهاي ديني و اسلامي ، نظامهاي فکري سکولار-ليبرال غرب را به چالش کشيده و پيش بيني ها و تئوري هاي آنها را مخدوش ميکرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر