8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36836
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1905

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي مدارک مايکروسافت

دانلود تحقیق درمورد بررسي مدارک مايکروسافت

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد بررسي مدارک مايکروسافت

با دانلود تحقیق در مورد بررسي مدارک مايکروسافت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي مدارک مايکروسافت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي مدارک مايکروسافت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي مدارک مايکروسافت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسي مدارک مايکروسافت

اين مدارک که به مجموعه آنها MCP)  MICROSOFT CERTIFIED PROFESSIONAL) گفته مي شود ،طي امتحانات استانداردي به افرادي که در بکارگيري يا پياده کردن يکي از محصولات يا فناوري هاي مايکروسافت مهارت کافي کسب کرده اند داده مي شود.

کسب اين مدرک نشان دهنده آن است که دارنده مدرک مي تواند به بعضي از اطلاعات فني موجود در سايت مايکرسافت دسترسي مستقيم داشته باشد. همچنين مايکروسافت دارندگان اين مدرک را به کنفرانس ها و سمينارهاي فني خود دعوت مي کند و مجله اي را هم مخصوص اين افراد منتشر مي کند.

... mcdba microsoft certified database administrators مدرکmcdba يک مدرک بسيار مهم براي متخصصيني است که کار پياده سازي و اجراي پايگاه اطلاعات به وسيلهmicrosoft sql server را انجام مي دهند ... اين مدرک براي تربيت نيروهاي متخصص در زمينه طراحي، پياده سازي و مديريت بانک هاي اطلاعاتي توسطsql server ارائه شده است و داوطلبان مي توانند پس از گذراندن 4 دوره و موفقيت در آزمون هاي بين المللي، مدرک معتبرmcdba را دريافت کنند ... دارندگان اين مدرک داراي مهارت هاي لازم در مديريت، طراحي و نگهداري بانک هاي اطلاعاتي sql server شناخته مي شوند ... اين مدرک مناسب افرادي است که کارشان طراحي پايگاه هاي اطلاعاتي، تهيه طرح مدل داده اي، ساخت و مديريت و پشتيباني پايگاه هاي اطلاعاتي و تنظيم و مديريت امنيتي آن و بهينه سازي پايگاه اطلاعات و نصب و راه اندازي microsoft sql server است ...

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر