8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36980
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1694

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد درك تعصب

دانلود تحقیق درمورد درك تعصب

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد درك تعصب

با دانلود تحقیق در مورد درك تعصب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق درك تعصب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درك تعصب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد درك تعصب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

درك تعصب

در جامعه اي كثير و متنوع به سر مي بريم كه افرادي از نژاد ها و اديان عقايد سياسي و عليتهاي متفاوت در آن وجود دارند متأسفانه اين ثرت با عقايد زيادي همراه است كه به تصحيض و تعصب درجامعه جامعه را من مي زند گوشها با لطيفه هايي كه درباره صفات و اقدام خاصي گفته مي شود نا آشنا نيست نگرش ها و عقايدي كه تنها به علت تعلق بر نژاد دين با مليت خاصي درباره‌ي افراد شكل مي گيرد پايه و اساس تعصبات است وقتي مردم بر اساس اعصبات و عقايد كليشه اي رفتار مي كنند سدر واقع مركتب عملي تبعض آميز مي شود .

حتي در پيشرفته ترين مناطق ازاديخواه كودكان با تعصبات و مقاير كليشه اي اطرافيانشان مواجه هستند فرقي نمي كند كه فردي درباره‌ي قومي خواص لطيفه تعريف كند يا دربارة مذهب شان اظهار نظر كند در هر صورت حفظ كودكان از گزر چنين نگرش هايي دشوار است گاه حتي اعضاي خود خانواده خواهان غير عقايد خاصي دارند كه بالاخره كودكان به طريقي با آن مواجه مي شوند ممكن است كودكان ديگر شير چنين عقايدي را در بازي به كودك انتقال دهند و بادرتز از آن زماني است كه دوست ندارد با فرد خاصي بازي كند كودكاني كه خود انگاره اي صحيح دارند بيشتر دچار تعصب مي شوند اين كودكان باتعضيه ديگران خود را ترحس مي كنند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر