12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37123
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2246
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مراحل توليد عسل

دانلود تحقیق درمورد مراحل توليد عسل

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد مراحل توليد عسل

با دانلود تحقیق در مورد مراحل توليد عسل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مراحل توليد عسل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مراحل توليد عسل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مراحل توليد عسل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:69 صفحه

قسمتی از فایل:

1ـ چكيده

1ـ1ـ مشخصه طرح :

عنوان طرح تهيه عسل و بسته‌بندي در بسته‌هاي 50 و 100 گرمي (صادراتي ) مي‌باشد . طبق استاندارد شماره 92 ايران چنين تعريف شده است : عسل محصولي است طبيعي كه توسط زنبورهاي عسل از شهد گل و يا شهد قسمتهاي ديگر گياه در كندو بوجود مي‌آيد . و ويژگيهاي عمومي آن مي‌بايست بر طبق استاندارد تدوين شده باشد . محصول جنبي اين طرح موم مي‌باشد و ظرفيت توليدي طرح 125 كيلوگرم عسل بسته‌بندي شده در ظروف 50 و 100 گرمي يكبار مصرف در ساعت مي‌باشد .

2ـ1ـ فرآيند توليد :

عسل شان پس از خروج از كندو در گرمخانه قرار داده شده و سپس بوسيله دستگاه اكستراكتور ، عسل از موم جدا سازي مي‌شود . عسل بدست آمده سپس صاف شده و پس از پاستوريزاسيون بوسيله دستگاه بسته‌بندي اتوماتيك بسته‌بندي مي‌شود .

3ـ1ـ شرايط عملياتي :

تعداد روز كاري در سال 270 روز و بر اساس يك شيفت 8 ساعته محاسبه شده است .

 

4ـ1ـ در صد تامين مواد اوليه :

ماده اوليه اصلي يعني عسل كلاً از داخل كشور تهيه مي‌شود و مواد بسته بندي وارداتي است و مي‌توان گفت كه 90 درصد مواد اوليه داخلي و 10 درصد وارداتي مي‌باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر