6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37146
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2561

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها

دانلود مقاله درمورد نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها

0 2.6k
دانلود مقاله درمورد نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها

با دانلود مقاله در مورد نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر در زندانها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

نگاهي به عوامل موثر در كاهش آسيب رفتارهاي پرخطر در زندانيان

 

چكيده :

از گذشته تا به حال تقريباً در همه جوامع از زندان بعنوان يك نوع مجازات مجرمين استفاده شده است. اين نوع مجازات از زمان پيدايش تا كنون سير تحول و تغييراتي را داشته است و به مرور زمان به رايج ترين مجازات براي جرائم مختلف تبديل شده است. در نتيجه اين عمل باعث افزايش آمار زندانيان شده و قطعاً عوارض و زيانهايي را به دنبال دارد. از جمله زيانهاي ناشي آن بروز رفتارهاي هاي پر خطر از طرف زندانيان مي باشد كه گاهاً آسيب هاي غير قابل جبراني به افراد، خانواده ها و اجتماع وارد مي آيد. به همين دليل مي بايست در جهت كاهش اين آسيب ها حركت كرده و از كليه عوامل پيشگيري و بازدارنده حداكثر بهره برداري را نمود .

تا در نهايت از طريق آموزش صحيح و ارائه ديگر خدمات ضروري اصلاح و تربيت مجرمين براي بازگشت سعادتمندانه به جامعه ميسر مي گردد .

 

 

واژه هاي كليدي : كاهش آسيب ،  اعتياد ، زندان ،كلاس هاي آموزشي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

وقتي يك نفر به هر دليلي وارد زندان مي‌شود در ابتدا دچار سردرگمي و پريشاني شده و به شدت دچار ناراحتي هاي روحي و حتي جسمي مي‌گردد اما پس از مدتي با محيط جديد خو گرفته و تا حدودي محيط زندان برايش عادي مي‌شود وليكن بعلت محدوديتهاي داخل زندان و مشكلات تبعي ناشي از آن باعث عدم تعهد زنداني و بروز واكنشهاي منفي و رفتارهاي پر خطر در زندان مي‌گردد.

كاملاً بديهي است كه براي گذراندن دوران محكوميت افراد،لازم است نسبت به تأمين حداقل نيازهاي ضروري و بهبود شرايط و محيط زندگي زندانيان تدابير مناسب را اتخاذ نمود. و حتي‌المقدور زمينة آسايش جسمي و رواني زندانيان تأمين گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر