9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37156
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1958

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي

دانلود تحقیق درمورد نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي

با دانلود تحقیق در مورد نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش دولت‌ها در نانو تكنولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

چهل سال پيش Richard Feynman، متخصص كوانتومي نظري و دارندة جايزه نوبل در سخنراني معروف خود در سال 1959 تحت عنوان “ آن پايين فضاي بسياري هست ” به بررسي بعد رشد نيافته‌ا ي از علم پرداخت كه اساس و نظام عمل و انديشه جهان را لرزاند. نظر و منطق Feynman دنياي اجسام و افعال “ بزرگ ” سالهاي صنعتي را به سمت كوچك شدن، حركت داد.Marvin Minsky- يابنده هوش‌هاي مصنوعي ـ افكار در ظاهر دور از واقع دانشجوي جوان خـود Eric Drexler را بـراي بـاروري تفكرات Feynman پذيرفت و به‌عنوان استاد راهنما،روند پيشرفت پايان‌نامه Drexler را هدايت كرد. نانو تكنولوژي نامي است كه Drexler بعدها براي ايده‌‌هاي نوين خودش انتخاب كرد.

نانو تكنولوژي مولكولي نوعي فن‌آ وري توليدي است كه مواد ودستگاهها و سيستم‌ها را با كنترل ماده در مقياس طولي نانومتر به وجود مي‌آورد و از خواص و پديده‌هاي نوظهور كه در مقياس نانو توسعه يافته‌اند، بهره برداري مي‌كند. هدف نانو تكنولوژي ساختن مولكول به مولكول آينده است با فرض اينكه تقريباً همة ساختارهاي باثبات شيميايي كه از نظر قوانين فيزيك رد نمي‌شوند را مي‌توان ساخت.اما اساس منفعت نانوتكنولوژي، دقت آن است. فن‌آوري تا به امروز هرگز چنين كنترل دقيقي نداشته است و همة فن‌آوري‌هاي كنوني‌، فن‌آوري‌هاي بزرگي هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر