7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37180
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1815
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل

دانلود تحقیق درمورد نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل

با دانلود تحقیق در مورد نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نکات جالب و شگفت انگيز در مورد زنبورعسل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:زنبور داراي کيسه عسلي [پيش معده] هست در قسمت زيرين شکم كه وقتي با خرطومش شهد گل را چشيد در کيسه عسلي زنبور که هيچ ارتباطي به گوارش و معده و روده و دفع زنبور ندارد ذخيره ميکند. زنبورها هيچ وقت خواب ندارند! در شب ها زنبورها شهدهاي جمع آوري شده را با خرطوم مي مکند و بعد پمپاژ ميکنند. در داخل حجره يا سلول و آنزيم هايي به آن مي افزايند اين کار را آنقدر ادامه مي دهند تا عسل درست مي شود. بعد از تغليظ کامل درب حجره ها را با موم پلمپ مي کنند. با اين مقدمه براي شما و خوانندگان محترم محصولات زنبور عسل و خواص دارويي آن را توضيح مي دهيم؛

محصولات زنبور عسل:

1-
عسل 2- ژله رويال يا ژله سلطنتي 3- موم 4- زهر 5- گرده گل 6- بره موم
عسل کلمه عربي است. معناي فارسي معادل آن شهد مي باشد. ماده اي است شيرين با طعم وبوي خاص که طعم و رنگ و بوي عسل بستگي به گل دارد. مهمترين گل براي توليد عسل آويشن - بومادران - باريجه - اقاقيا - افرا - خرمالو وحشي، زالزالک، گيلاس وحشي، ازگيل، عسل يونجه و آفتابگردان، پرتغال، نارنج، باقلا و ... مي باشد.
مهمترين خاصيت عسل علاوه بر ارزش غذايي، ارزش دارويي آن است که براي درمان بيماي چشم، عفونت ها، صرع، ميگرن، ناراحتي هاي گوارشي، دفع سنگ مثانه، پروستات، فعال شدن مغز استخوان جهت خون سازي، درمان ناراحتي هاي قلبي، تصلب شرائين، تقويت ماهيچه هاي قلب، باز شدن رگ هاي بسته شده قلب، ناراحتي هاي اثني عشر، تقويت حافظه، از بين رفتن ضعف اعصاب، قوي شدن عضلات بخصوص در سنين رشد بچه ها مي باشد.
ژله رويال: تنها غذايي است که از طريق پوست هم جذب بدن مي شود. قوي ترين غذايي است که تاکنون در طبيعت شناخته شده، مهمترين عامل زيبايي و تقويت پوست بدن مي باشد. ژله رويال غذاي ملکه در هنگام رشد تخم است که از غدد شيري زنبور درست مي شود. ژله رويال عمر انسان را تا 20 برابر بيشتر مي کند. ژله رويال را مي توان در شيشه هاي رنگي در دماي مناسب در يخچال نگهداري کرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر