7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37199
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1909

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟

دانلود تحقیق درمورد دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟

با دانلود تحقیق در مورد دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي‌كند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

تكنولوژي ccd چيست؟

Ccd در اواخر دهه 1960 توسط محققان آزمايشگاه بل اختراع شد و در اول تصور مي شد كه يك حافظه كامپيوتري است اما به زودي معلوم شد كه ccd كاربري هاي ديگري هم دارد مانند تصوير گيري، چرا كه حسگرهاي سيليكون نوري در خود داشتند و مانند موتور در ماشين سنسورهاي ccd در دوربين هاي ديجيتالي براي عكس گرفتن به صورت ابزار اصلي كار مي كنند. در فرم بسيار ابتدايي سنسورهاي ccd، چشم هاي الكترونيكي براي دوربين هستند كه نور را مي گيرند و تبديل به عكس مي كنند و متعاقب آن سيگنال هايي را ساتع مي كنند كه باعث مي شود تصوير ديجيتالي به وجود آيد

مطالعاتي در متدولوژي طراحي سيستمهاي دوربين نظارتي

در طراحي يك سيستم امنيت فيزيكي كه سيتم هاي نضارتي (surveillance) اعم از CCTV و يا IP camera در اين رده قرار دارند- متدولوژي هاي مشخصي از مراجع جهاني و يا منطقه اي نظير IEEE,ANSI,BS و استاندارد اروپا مطرح شده است كه به رغم وجود اختلاف جزيي در نحوه اجراي آن، روال و چهارچوب يكساني را مطرح مي نمايند. اساس اين متدولوژي و طراحي يك سيستم نظارتي بدين قرار است.

نياز سنجي اوليه (OR Level)

تبيين عمومي نيازهاي امنيتي

نياز سنجي ثانويه (OR Level 2)

تعريف دقيق نيازها

انتخاب تكنولوژي، توپولوژي شبكه جزئيات فني دوربين ها و ساير تجهيزات

تحويل نهايي سيستم ارزيابي كارايي تجهيزات نصب شده

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر