7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37223
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1567
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد RFID

دانلود تحقیق درمورد RFID

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد RFID

با دانلود تحقیق در مورد RFID در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق RFID را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق RFID ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد RFID

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

عناوین مورد بحث در این تحقیق

v                 انقلاب RFID

v                 آشنائی با فن آوری  RFID

v                 چرا به RFID نیاز داریم

v                 انواع کارت ها (TAG) و تکنو لوژی

v                 مرور یک اتفاق

v                 امنیت در RFID

v                 کاربردهای RFID

v                 نگاه آینده

v                 نتیجه سخن


 

انقلاب RFID :انفجار در كهكشان ماركني،اینترنت و مخابرات

اگر ذیل "هربرت مارشال مك لوهان" در وبگاه "ویکی پیدیا" جست‌وجو کنید، ملاحظه خواهید کرد كه وی تاريخ بشريت و توسعۀ رسانه‌ها را به چهار دورﮤ شفاهي، كتبي، چاپي (يا كهكشان گوتنبرگ) و الكترونیکي (با آغاز از كهكشانی موسوم به"ماركني") تقسيم‌بندی مي‌كند. در كهكشان ماركني، رسانۀ "راديو" و به بيان روشن‌تر: فركانس راديويي و يا طيف فركانس، محمل فراخ‌بخش بزرگي از پيام‌رساني‌ها و ارتباطات است.
مي‌دانيم كه طي بيش از يك قرن، رسانه‌های راديویی، حركت موفقیت‌آمیزی را از "تنه به شاخه" و از "شاخه به برگ‌ها و ميوه" ها‌ي شجرۀ طيبۀ ارتباطات و مخابرات، پشت سر گذاشته‌اند (كي مرام، ايرج، ش 17 ماهنامۀ دنياي مخابرات و ارتباطات، خرداد 1384)

اكنون RFID (يا شناسايي راديويي: Radio Frequency IDentification) به "دوزندﮤ" همه چيز و همه كس به هم بديل شده است چرا كه فناوري RFID، "اينترنت‌چيزها" را (شميراني، علي، ش 26 ماهنامۀ دنياي مخابرات و ارتباطات، فروردين 1385 و پیش‌شمارۀ هفته‌نامۀ بزرگراه فناوری، اردیبهشت 1385) مطرح كرده است.

در مقالۀ "حركت راديو از تنه به شاخه" به درستي پيش‌بيني شده بود كه: "پي‌بستر شبكه‌هاي مخابراتي را اگر با تنه درخت مقايسه كنيم و خطوط مشتركين و شبكه دسترسي را به شاخ و برگ‌هاي تنه درخت تشبيه کنیم، فناوري‌هاي راديويي، در طي يك قرن، حركتي تاريخي را از تنه به سمت شاخه‌هاي كوچك و ظريف درخت ارتباطات، پشت سر گذاشته‌اند. اين بدان معناست كه راديو، به مرور، از خطوط انتقال ميان مراكز تلفن بين‌شهري، بين‌الملل و حتي درون‌شهري، تبعيد شده و در بخش دسترسي مراكز محلي سكني گزيده است."

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر