8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37364
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1530

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استخراج رنگينه هاي از برگ

دانلود تحقیق درمورد استخراج رنگينه هاي از برگ

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد استخراج رنگينه هاي از برگ

با دانلود تحقیق در مورد استخراج رنگينه هاي از برگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استخراج رنگينه هاي از برگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استخراج رنگينه هاي از برگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استخراج رنگينه هاي از برگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:4 نيتر و آليزارين (193) (قهوه ای دندانه ای CI 44) با نيتراسيون آليزارين دراسيد سولفوريک يا اولئوم در دمای c˚ 5 تا c˚ 10 ، بدست می آيد . ازطرف ديگر با نيتراسيون آليزارين دی بنزوآت وبدنبال آن هيدرو ليز قليايي اين ترکيب بهتر و راحتر تهيه ميشود با حرارت دادن مخلوطی از 3- نيترو آليزارين به همراه گليسرول و اسيد سولفوريک 83% دمای c˚ 110 و به مدت 3 ساعت ، يک رنگ دندانه ای مهم پيريدينيو(194) 6741 cI ) بدست می آيد . اين رنگ بر روی دندانه کروم ، رنگ آبی متمايل به قرمز ايجاد می کند . به همين ترتيب ، واکنش اسکراپ بر روی 4 آمينو آليزارين باعث ايجاد رنگ دندانه 67405 (195) می شود که اگر به عنوان خمير بی سولفيت برروی دندانه کروم استفاده شود ، رنگ سبز مات متمايل به آبی را می دهد .
آنتراگالل ، قهوه ای دندانه
CI 42 (196) ، بر روی دندانه کروم باعث ايجاد رنگ قهوه ای ثابت می شود . اکسيداسيون آليزارين با دی اکسيدمنگنز و اسيد سولفوريک باعث ايجاد پورپورين (رنگ دندانه ای 58205 ) می شود که بر روی دندانه آلومينيوم ، رنگ قرمز مايل به زرد را ايجاد می کند . اگر آليزارين را با اسيد نيتريک دود کننده ، نيتراسيون کرده و سپس در آب بجوشانيم ، 3-نيتروپورپورين بدست می آيد (رنگ دندانه ای 58215 ) (198) که بر روی دندانه آلومينيوم رنگ قرمز می دهد . 5 هيدروکسی آليزارين (قرمز دندانه ای CI 45 ) (1995) برروی دندانه آلومينيوم بوردورا می دهد . با اکسيداسيون آليزارين در اسيد سولفوريک دود کننده در حضور بوريک اسيد و سپس هيدروليز آن ، ماده فوق بدست می آيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر