8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37433
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1593

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امنیت شبكه

دانلود تحقیق درمورد امنیت شبكه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد امنیت شبكه

با دانلود تحقیق در مورد امنیت شبكه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنیت شبكه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنیت شبكه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنیت شبكه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

امروزه يك شبكه كامپيوتري، هم مي تواند از دو كامپيوتر كه در يك دفتر كار از طريق كابل ويژه به هم شبكه شده اند تشكيل شده باشد و هم مي تواند شامل هزاران كامپيوتر از انواع مختلف باشد كه در سراسر جهان از طريق خطوط تلفن و ماهواره ها به هم متصل شده باشند. براي ساختن شبكه بسيار بزرگ ابتدا تعداد زيادي شبكه كوچك ايجاد مي كنند و سپس آنها را به هم وصل مي كنند و يك ((شبكه بزرگ))بوجود مي آورند. اينترنت هم در واقع يك شبكه بزرگ است. بزرگترين شبكه جهان. در خانه ها، شركتها، مدارس و سازمانها و وزارتخانه هاي دولتي همه كشورهاي جهان ميليونها كامپيوتر از انواع مختلف (IBM) و مكينتاش، كامپيوترهاي بزرگ (…,Mainframeاز طريق شبكه هاي داخلي به هم متصل شده و سپس همه اين شبكه هاي داخلي به هم وصل شده واينترنت را بوجود آورده اند.

 

 جستجو در وب        

احتمال زيادي وجود دارد كه آنچه در اينترنت مورد علاقه شما است در world  wide web (وب جهاني) كه اختصارا WWW  يا ((وب )) ناميده مي شود وجود داشته باشد، و حتي ممكن است خود شما اين موضوع را نديده باشيد و يا ندانيد. هنگامي كه در رسانه مشاهده مي شود يك نفر به صفحه تصوير يك كامپيوتر خيره شده كه در آن يك تصوير تمام رنگي پر از چيزهايي است كه هر كدام كليك كند يك صفحه ديگر باز مي شود بدانيد گه اين شخص در حال نگاه كردن به وب است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر