7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37613
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1612

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آبياري

دانلود تحقیق درمورد آبياري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آبياري

با دانلود تحقیق در مورد آبياري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آبياري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آبياري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آبياري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

اولین بار که برگها بیرون آمدند، زمین کشت باید با انواع مواد مغذی عنی شود، که این عمل از طریق کود شیمیایی EC 2.0 صورت می گیرد و به تدریج غلظت و تراکم آن تا 3 bs/m هم افزایش می یابد. زمین کشت در این مرحله نباید زیاد آبیاری شود زیرا که زیادی آب در ناحیه ریشه دما و املاح مغذذی را کاهش می دهد که این 2 عامل خود نیز باعث کاهش رشد ریشه می شود. بیش از حد خنک نگه داشتن زمین هم نیز منجر به کاهش رشد خواهد شد و رشد برگ ها را کاهش می دهد و افزایش میزان EC می شود که یکی پس از دیگری باعث از بین رفتن بقاء نهال و جوانه ها شود.

بعد از نشاء زدن

میزان دسترسی به آب

سیستم آبیاری گلخانه ای باید قادر باشد حداقل در روز 2m /1h را فراهم آورد. یک محصول گوجه فرنگی 2 تا 3 I از اب را در هر گیاه در هر روز بکار می برد. و این در حالی است که سطح نور در بالاترین حد خودش است. (OMAFRA 2003 ) تصویر 2-6 یک راه کاربرد آب را برای گیاهان گلخانه ای نشان می دهد که در اُنتاریو و کانادا به کار گرفته شده و در حدود 2m/I 1000 برای فراوری محصول در طول 1 سال به کار برده شده است . گیاه اکثر آب را در تراوش (90٪) به کار می برد و تنها 10٪ آن را برای رشد به کار می برد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر