15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37660
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2159

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري

دانلود تحقیق درمورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري

با دانلود تحقیق در مورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:108 صفحه

قسمتی از فایل:

مهمترين مسأله در بررسي يهوديان در مسائل سياسي نيم قرن اول هجري، فعاليت آنها به عنوان گروه هاي فشار حاميان و مشاور خلفا و توطئه گران سياسي قابل بررسي است.

هدف يهوديان به دست گرفتن قدرت و حكومت نبود بلكه مي خواستند به حكومتگران تأثير بگذارند در اصطلاح سياسي به اين گروه ها «گروه هاي فشار» و‌«ذينفع»[1] يا «لابي»[2] گفته مي شود. اين گروه ها تشكيلاتي غيرسياسي هستند كه هدفشان گرفتن قدرت و اعمال قدرت نيست بلكه در حال كه خارج از قدرت باقي مي‌مانند، آن را متأثر مي‌سازند و بر آن فشار وارد مي كنند. گروه هاي فشار جامعه اسلامي در نيم قرن اول هجري از نظر نيرو، اندازه، ميزان نفوذ و تأثير و منافعشان متفاوت بودند. اما يكي از مهمترين آنها يهوديان تازه مسلمان بودند.


[1] -interst groups , prssure roups.

[2] -loby.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر