7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37714
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2069

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جمعيت و تنظيم خانواده

دانلود تحقیق درمورد جمعيت و تنظيم خانواده

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد جمعيت و تنظيم خانواده

با دانلود تحقیق در مورد جمعيت و تنظيم خانواده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جمعيت و تنظيم خانواده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جمعيت و تنظيم خانواده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جمعيت و تنظيم خانواده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 

در عصر کنونى که عصر الکترونيک و تحولات صنعتى نام دارد، به اقتضاى پيشرفت تکنولوژيکى ميل به ارتقاء «کيفيت» زندگى مستمر مورد تأکيد قرار مى گيرد اما بايد دانست که بدون اتکا به کار و بازدهى حداکثر نمى توان متوقع سهمى بيش از شايستگى و بضاعت واقعى بود و پرسش اساسى که وجود دارد، اين است که چگونه مى توان به رشد جمعيت با عنايت به عوامل توسعه، آهنگى موزون و منطقى بخشيد. بديهى است که در اين مورد بيش از هر چيز بايستى به شرايط فرهنگى و اقتصادى هر جامعه توجه نمود و شتاب رشد جمعيت در منطقه از جهان يکسان نيست. بنابراين هر کشورى بايد با توجه به موقعيت اجتماعى و اقتصادى و فرهنگى خويش داراى يک سياست جمعيتى باشد که با ايجاد هماهنگى کامل بين عوامل توسعه و تغييرات جمعيت تأمين عدالت اجتماعى را در جامعه ميسر سازد. مشکلات رشد سريع جمعيت که عمدتاً مشکل کشور هاى در حال توسعه بوده و بخصوص در کشور ما به صورت حاد وجود دارد، اولين مانع تحقق پيشرفت مى باشد و اين پديده نه تنها براى کشور ما، بلکه تمام کشور هاى در حال توسعه را گرفتار کرده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر