7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37750
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1579

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابرسي

دانلود تحقیق درمورد حسابرسي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حسابرسي

با دانلود تحقیق در مورد حسابرسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابرسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابرسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابرسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

مزیت متمایز

 به سازمان حسابرسی مزیت متمایزی را که تمام سازمان های موفق دارند را ارائه بدهد. افراد ؟؟؟ را چنان به بهترین حالتشان تبدیل نمایئد که آنها بتوانند که سازمان شما بهترین شود. مهارت های که آنها برای موفقیت در سازمانتان به آن نیاز دارند را بدهید و در عوض شاهد آن باشید که آنها سبب بهترین شدن سازمان شما می شوند. با این مهارت های افبزوده، افراد انسانی شما می توانند بفهمند که چگونه به اهداف خود دست پیدا کنند و احتیاجاتی را که قبلاً فقط تصور آن را در ذهن می پروراندند به دست آورند. هیچگاه در گروه آن مدیران کوته نظری نباشید که هزینه های

پنهان افراد انسانی آموزش ندیده را در نظر نمی گیرند و از آن چشم پوشی می کنند. هر چند که این هزینه ها محدود به زمان خاصی نیستند ولی می توانند به وضوح انتهای خط و کار را نشان دهند. آژانسهای مدیریتی، نظارتی و دولتی که از افراد انسانی با اموزش ضعیف بهره  می برند (استفاده می کنند)، از سطح تولید پایین و ضعیف کیفیت نامطلوب، به درستی انجام نشدن کار، به موقع انجام نشدن کار، انجام کلی غلط کار و مانند آن رنج می برند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر