7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37909
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1685

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنائی با پروتكل HTTP

دانلود تحقیق درمورد آشنائی با پروتكل HTTP

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنائی با پروتكل HTTP

با دانلود تحقیق در مورد آشنائی با پروتكل HTTP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنائی با پروتكل HTTP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنائی با پروتكل HTTP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنائی با پروتكل HTTP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

آشنائی با پروتكل HTTP ( بخش اول )
در اينترنت همانند ساير شبكه های كامپيوتری از پروتكل های متعدد و با اهداف مختلف استفاده می گردد. هر پروتكل از يك ساختار خاص برای ارسال و دريافت اطلاعات
  (بسته های اطلاعاتی ) استفاده نموده و ترافيك مختص به خود را در شبكه ايجاد می نمايد .  HTTP  ( برگرفته از Hyper Text Transfer Protocol ) ، يكی از متداولترين پروتكل های لايه application است  كه مسئوليت ارتباط بين سرويس گيرندگان و سرويس دهندگان وب را برعهده دارد .
در ادامه با
 پروتكل فوق بيشتر آشنا خواهيم شد.

پروتكل HTTP چيست ؟
دنيای شبكه های كامپيوتری دارای عمری چند ساله است و بسياری از كاربران ، ضرورت استفاده از شبكه را همزمان با متداول شدن اينترنت در اوايل سال 1990 دريافتند . عموميت اينترنت، رشد و گسترش شبكه های كامپيوتر‌ی را به دنبال داشته است . اينترنت نيز با سرعتی باورنكردنی رشد و  امروزه شاهد ايجاد ده ها  ميليون وب سايت در طی يك سال در اين عرصه می باشيم .
تمامی وب سايت های موجود بر روی‌ اينترنت از پروتكل
HTTP استفاده می نمايند . با اين كه پروتكل HTTP  با استفاده از پروتكل های ديگری نظير IP و TCP ماموريت خود را انجام می دهد ، ولی اين پروتكل HTTP است كه به عنوان زبان مشترك ارتباطی بين سرويس گيرنده و سرويس دهنده وب به رسميت شناخته شده و از‌ آن استفاده می گردد . در واقع مرورگر وب صدای خود را با استفاده از پروتكل HTTP به گوش سرويس دهنده وب رسانده و از وی درخواست يك صفحه وب را می نمايد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر