6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38069
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2073
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ویندوز ویستا

دانلود تحقیق درمورد ویندوز ویستا

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد ویندوز ویستا

با دانلود تحقیق در مورد ویندوز ویستا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ویندوز ویستا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ویندوز ویستا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ویندوز ویستا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

ویندوز ویستا نسل بعدی سیستم عامل ویندوز محبوب ترین و کارآمد ترین پیش بینی میشود مایکروسافت سیستم عامل جدیدش را در حوالی پائیز 2006 راهی بازار کند.

از زمانی که ویستا با اسم رمز Longhorn یا گاو شاخ دراز معرفی شد، تا به امروز که به ویستا تغییر نام داده است برخی از قابلیتهایی که به همراه آن معرفی شده بود از آن حذف شده و برخی دیگر نیز به آن افزوده شده است، به عنوان مثال سیستم مدیریت فایل WinFS که با نسخه ی اولیه لانگهورن ارائه شده بود در نسخه ی نهایی ویستا وجود نخواهد داشت. اما به هر حال لیست امکانات و تکنولوژی های به کار گرفته شده در این ویندوز اکنون آنقدر دارای ثبات شده است که اگر قصد خرید یک کامپیوتر جدید را دارید سیستمی را جمع آوری کنید که با سیستم عامل آتی که قرار است عرضه شود سازگاری کامل داشته باشد و قرار نباشد در کمتر از چند ماه دوباره متحمل هزینه برای ارتقای سیستم خود بشوید.
ابتدا کلیاتی وجود دارند که بد نیست از آنها آگاه باشید:

ویندوز ویستا از موتور گرافیکی که برای خلق دسکتاپ ویندوز های فعلی به صورت دو بعدی استفاده شده و موسوم به +GDI/GDI بود فاصله گرفته است، در اصل مایکروسافت برای خلق ساختار دسکتاپ ویندوز بعدی اش یک موتور جدید تحت DirectX خلق نموده است که سبب شده است هر پنجره در ویندوز ویستا نمای سه بعدی ویژه ی خودش را داشته باشد و دیگر شما به پنجره های دو بعدی فعلی کاری نخواهید داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر