6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38519
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2182

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چرا نبايد سيگار كشيد؟

دانلود تحقیق درمورد چرا نبايد سيگار كشيد؟

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد چرا نبايد سيگار كشيد؟

با دانلود تحقیق در مورد چرا نبايد سيگار كشيد؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا نبايد سيگار كشيد؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا نبايد سيگار كشيد؟چرا نبايد سيگار كشيد؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا نبايد سيگار كشيد؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

سيگار كشيدن  يكي از عادت ها و وابستگي هاي زيان آور در جهان امروز و يكي از بلاهايي است كه امروز گريبانگير مردم دنيا شده و باعث مي شود انسانهاي زيادي به تباهي كشيده شوند و سرمايه هاي فراواني به هدر رود .

آيا اين تنها يك ادعاي بي پايه و اساس است كه ما مصرف سيگار را مضر و زيان آور براي سلامت انسان به شمار آوريم                                                                                                                  ?

تحقيقات و پژوهش هاي علمي بعمل آمده توسط دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي بسيار معتبر در سراسر جهان در زمانها و مكانهاي مختلف همگي نشان داده اند كه مصرف دخانيات و سيگار بدون شك موجب افزايش شانس ابتلا به بيماريهاي صعب العلاج و بالارفتن ميزان مرگ و مير در اثر ابتلا به اينگونه بيماريها مي شود . بياييد بطور گذرا نگاهي بيفكنيم به چند گزارش آماري                                           :

         مصرف هر يك نخ سيگار ، 5/5 دقيقه از عمر انسان مي كاهد .

  در صورت تغيير ننمودن ميزان شيوع مصرف دخانيات انتظار مي رود كه تا 20 سال آينده هر سال 10.000.000 نفر به علت سيگار كشيدن بميرند (( بد نبست بدانيد كه بيش از نيمي از اين قربانيان ساكنين كشورهاي در حال توسعه يا جهان سوم مي باشند .

دخانيات بيش از حوادث رانندگي ، مصرف مشروبات الكلي ، آدمكشي ، سواستفاده از داروها ، خودكشي و آتش سوزي در جهان موجب مرگ و مير انسانها مي شود                                                                      

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر