7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38529
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1638

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد CRM

دانلود تحقیق درمورد CRM

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد CRM

با دانلود تحقیق در مورد CRM در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق CRM را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق CRM ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد CRM

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

به دنیای دیجیتال خو ش  آمدید 

ما دربارة ایتنرنت صحبت کرده ایم .در باره  پست الکترو نیکی صحبت  کرده ایم،در باره با زار یابی از راه دور ،جدید صحبت کرده ایم . درباره چاپ کردن دیجیتالی صحبت کرده ایم و در باره بعضی تکنولوژیهای جدید که با ز هم می آیند صحبت کرده ایم .

همه اینها در C RM  چه معنی دارد ؟بدین معنی است که ما وارد دنیای دیجیتال شده ایم . تکنو لو ژی سلاح تعر یف کننده ای است که بر ندگان با ید لبه بران با شند. اینترنت مهمترین پیشرفت در بازاریا بان از خدمات پستی آمریکا است این مهترین قطعه تحولCRM    است .

طی زمان بخشی از هر تعامل خاص با اینترنت سو کار خواهد داشت ،اما آ ن فقط یک قطعه است. شکل کلی -گلوله جادویی برایCRM است تکنو لوژی در همه قا لبها است که امرو زه به علاوه آنهایی که فقط روی افق فکری هستند می شنا سیم  .

البته ما مجبو ریم با نگاهی نز دیکتر به اینترنت آغاز کنیم ،به واسطه همه جا گیر  که دوره ما در تاریخ را ارا ئه می دهددر دهه 1920 رادیو برای اهمیتش زمانی که CALRIN  COOLIDGE آن را برای رساندن گفتارش در باره آدرس اتحادیه استفاده کرد تشخیص داده شد . در دهه 1960 نیکسون و کندی جایی برای تلویزیون یا بحث سر نوشت سازشان بدست آورند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر