6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38631
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1745

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری

دانلود تحقیق درمورد آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری

با دانلود تحقیق در مورد آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلودگی مسيل ها و راه های جلوگيری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده

در اکثر شهر ها مسيل ها ی ناحيه شهری و مسکونی همواره کانون تخليه فاضلابها، زباله ها و نخاله های ساختمانی هستند.بخصوص در حاشيه شهرها اين رخداد از شدت بيشتری برخوردار می باشد. اين پديده باعث می گردد تا مسيل چهره زشت و پلشت به خود گيرد و کانون آلودگی و پرورش و تکثير جوندگان و حشرات و منبع انتشار بوهای نامطلوب باشد. مسيل هايی با اين مشخصات همواره باعث تنفر شهرنشينان است و برای شهرداري ها مشکلات بهداشتی و اجتماعی ايجاد می کند. برای حفظ بهداشت عمومی بايد شهرداري ها اهميت زيادی برای بهسازی و بهداشت مسيل های شهری قائل شوند .در اين مقاله آلودگی ها، عوارض آنها و نکات فنی جهت جلوگيری از آلاينده ها ،دفع شر جوندگان و حشرات ارائه مي گردد.

 

مقدمه

مسيل مجراي طبيعي است كه روان آب حاصل از باران ، برف و رگبار ها موقتاً  در آن جريان پيدا مي كند . در گذشته هاي دور انسان براي دسترسي بهتر و آسان تر به آب براي امورات كشاورزي و عمراني در جوار رودخانه ها و مسيلها سكونت گزيده است.به مرور زمان با توسعه شهرها و رشد جمعيت مسيلها در معرض تخريب و آلودگي قرار گرفته اند . شناخت عوامل آلاينده مسيل ها و كنترل آنها باعث مي شود شهرها به صورت محيط هاي جذاب و سالم تري براي زندگي در آيند و شهرنشينان احساس امنيت بهداشتی بيشتري داشته باشند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر