6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38641
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2264

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بازاريابي و فروش

دانلود تحقیق درمورد بازاريابي و فروش

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد بازاريابي و فروش

با دانلود تحقیق در مورد بازاريابي و فروش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازاريابي و فروش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازاريابي و فروش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازاريابي و فروش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

توليد فعاليتي نيست كه در مرحلة يافتن عرضة كالاي نهايي بر تمام شده به حساب آيد. بلكه ميتوان فرآيند بهم پيوسته اي از برنامه ريزي مواد تا برنامه ريزي خدمات پس از فروش، محسوب شود. ضعف و نارسايي در هر مرحله از اين تسلسل، توقف اين جريان و در نهايت ركود اقتصادي را به دنبال خواهد داشت. ضعف و نارسايي در برنامه ريزي فروش، يعني كاهش و بازايستادن توليد و توقف در توليد يعني بيكاري و بيكاري يعني فقدان درآمد و قدرت خريد، و نبود درآمد يعني ركود در فروش و مجدداً ادامة اين فرآيند.

بنابراين توليد از حلقه هاي به هم پيوسته اي تكوين مي يابد كه رشتة خاصي را هويت ميدهد و هر مرحله از اين جريان دارذاي اهميت خاص خود ميباشد كه قرار نگرفتن آن در جايگاه بايسته خود در هويت و فعاليت اين زنجيره خلل وارد مي سازد و استمرار و پويايي و توسعة آن منوط به استراتژي هاي بازاريابي و كاوش در بازارهاي بكر و دست يافتني خواهد  بود. بازخورهايي كه از بازار به دست مي آيد، برنامه ريزي توليد و چند و چون ظرفيت و برنامه ريزي در تداركات مواد و بازرگاني را مشخص مي سازد و داشتن اطلاعات از روز اقتصادي و بازار، سطح درآمدها، شرايط رقبا، اختراعات جديد، تقاضاي دوره هاي قبل سيالي خواهد بود كه فعاليت ها و فرآيند توليد و فروش را روان نموده و سياست تبليغاتي و استراتژي توسعة بنگاه را مشخص مي سازد.

تصميم در مقياس و اندازه باقي ماندن در بازار و يا خارج و وارد شدن از بازار كنوني به بازار جديد، رويه هاي توزيع مناسب، رقابت و فرصت هاي آينده بنگاه، به مديريت و مطالعات بازاريابي سپرده خواهد شد و سياست تبليغاتي براساس اطلاعاتي مذكور شكل ميگيرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر