7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38940
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1641
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امنيت ملي

دانلود تحقیق درمورد امنيت ملي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد امنيت ملي

با دانلود تحقیق در مورد امنيت ملي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنيت ملي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنيت ملي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنيت ملي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

خبرگزاري فارس: مقاله پيش رو سعي دارد با روشي استراتژيك زاويه جديدي از امنيت ملي كشور را مورد بازخواني قرار دهد. از ديدگاه مؤلف ، مواجهه با تهديدات فرهنگي مستلزم تغيير ساختار نظام امنيت ملي و نگاهي مجدد به جايگاه فرهنگ در اين ساختار مي باشد.

بررسي چالش‌هاي گذشته ، حال و آينده ، در هنگام مطالعه مقوله امنيت ملي جمهوي اسلامي همواره حائز اهميت بسيار بوده است. مقاله پيش رو سعي دارد با روشي استراتژيك زاويه جديدي از امنيت ملي كشور را مورد بازخواني قرار دهد. از ديدگاه مؤلف ، مواجهه با تهديدات فرهنگي مستلزم تغيير ساختار نظام امنيت ملي و نگاهي مجدد به جايگاه فرهنگ در اين ساختار مي باشد.توجه شما را به مطالعه اين رويكرد نوين جلب مي كنيم .
امنيت، در لغت به حالت فراغت از هرگونه تهديد يا حمله و آمادگي جهت رويارويي با آنها اطلاق مي‌شود.[1] معمولاً در علوم سياسي و حقوق، امنيت به پنج بخش: امنيت فردي، اجتماعي، ملي، بين‌المللي و امنيت جمعي (Colective Security) تقسيم مي‌شود.

امنيت ملي، كه در اين گفتار به آن خواهيم پرداخت به حالتي اطلاق مي‌شود كه در آن هر ملتي فارغ از تهديدٍ تعرض به تمام يا بخشي از جمعيت، دارايي، يا خاك خود به سر مي‌برد. [2]

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر