7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39138
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1449

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بلوغ

دانلود تحقیق درمورد بلوغ

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بلوغ

با دانلود تحقیق در مورد بلوغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بلوغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بلوغ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بلوغ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

ما براي رسيدن به اهداف خود و فهميدن علت هنجارها و ناهنجاريها نوجوانان به تحقيق پرداختيم و به دوره اي به نام بلوغ برخورديم و متوجه شديم كه بلوغ يك دورة كوتاه و دورة تغيير و رشد سريع جسمي و روحي است. از نظر فرهنگ و بستر بلوغ دورغ دوره اي است كه صفات ثانويه ي جنسي در فرد ظاهر مي شود كه در دختران از سن 11 سالگي شروع و به 14 سالگي ختم مي شود و  در پسران از 12 سالگي شروع و به 16 سالگي ختم مي شود. بلوغ سه مرحله دارد. پيش بلوغ بلوغ و پس بلوغ كه در اين دوران تغييراتي در خود ظاهر مي شود و به يك فرد منفي گرا تبديل مي شود و ممكن است رفتارهاي نامطلوبي را از خودش نشان دهد. بعد از بلوغ به نوجواني مي رسيم. اين دوره هم زمان با بلوغ شروع مي شود و به كمال خاتمه مي يابد و در واقع انتقال مرحله ي كودكي به بالندگي است و سني است كه در رفتارهاي افراد تغيير ايجاد مي شود و يك سن مهم و مسئله آفرين است. به طوري كه شايد نوجوانان از پس حل آنها برنمي آيند و اكثراً به جستجوي هويت خود راهي مي شوند. اين تغييرات در رفتارهاي نوجوانان باعث هنجارها و ناهنجاريهايي مي شود كه آنها را انجام مي دهند.

 

 

 

 

مقدمه :

هر شب ملائكه به بالين نوجوانان و

جوانان مي آيند و به آنها ندا مي دهند

كه برخيزيد و براي سعادت خويش تلاش كنيد.

پيامبر اكرم (ص)

جريان زندگي همانند رودخانه اي است كه از مبدأ تا مقصد، از كنار سرزمينهاي مختلف و متنوعي مي گذرد و سرانجام به دريا مي پيوندد.

نوجواني يا بلوغ يكي از متنوع ترين و پيچيده ترين چشم اندازها را در اين مسير طولاني به خود اختصاص داده است. از اين رو ما در اين مجموعه براي بررسي خصوصيات روحي نوجوانان ، بلوغ و ويژگي آن را مورد بررسي و پژوهش سپس در مجموعه اي گردآوري كرده ايم.1



1 مستدرك المسائل ج 12  ص 175

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر