7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39157
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2080

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اخلاق در سيره پيامبر

دانلود تحقیق درمورد اخلاق در سيره پيامبر

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اخلاق در سيره پيامبر

با دانلود تحقیق در مورد اخلاق در سيره پيامبر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اخلاق در سيره پيامبر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اخلاق در سيره پيامبر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اخلاق در سيره پيامبر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

قرآن ، جامع ترين کتاب آسماني و جاودانه ترين معجزه الهي است. بعثت با قرآن آغاز گرديد و پرده هاي جهل و خرافهبا قرآن کنار رفت و اسلام محمدي (ص) در پرتو قرآن جاودانه ماند.

خداوند، بارها به پيامبرانش دستور داده، نمونه هاي برجسته انسانيت ا به مردم معرفي کند تا اين الگوها به فراموشي سپرده نشود.

قرآن درباره الگو بودن پيامبر اعظم مي فرمايد :

Lلقد کان لکم فقي رسول الله اسوه حسنه لمن کان يرجوا الله و اليوم الاخر و ذکر الله کثيرا K

همانا براي شما در (سيره) رسول خدا، الگو و سرمشقينيکوست،(البته) براي کساني که به خدا و روز قيامت اميد دارند و خدا را بسيار ياد مي کنند .

مسجد ساده پيامبر با ده ستون از تنه درخت خرما همراه با اذان برده سياهي با نام بلال دنيا را تکان داد ولي مسجد امروز مدينه با صدها پايه از سنگ مرمر و مناره هاي بسيار بلند هيچ کشوري را تکان نمي دهد .

خداوند با دستورات روشن و گاهي مکرر که به پيامبرش ميداد، برنامه و سيره زندگي ان حضرت را معين مي کرد و سيره عملي آن حضرت مطابق دستورات الهي بود.

ام سلمه مي گويد : شبي پيامبر در خانه من بود ، نيمه شب ، او را نيافتم به سراغش شتافتم ، ديدم در تاريکي ايستاده ، دستها را بلند کرده و اشک مي ريزد و  مي گويد : خدايا ! نعمت هايي که به من داده اي از من نگير ، دشمنم را خشنود مکن ، به بلاهايي که مرا از آن نجات داده اي گرفتارم مکن .

به او گفتم پدر و مادرم فدايت شوند ، شما که بخشوده شده اي ! فرمود : هيچ کس از خدا بي نياز نيست . حضرت يونس آني به خود واگذار شد ، در شکم ماهي زنداني شد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر