7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39376
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1546

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم

دانلود تحقیق درمورد روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم

با دانلود تحقیق در مورد روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روابط سياسي و مهندسي اجتماعي در دولت نهم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

مردم نگاري تبليغات سياسي طرفداران دكتر احمدي نژاد را در سوم تيرك از پروپاگاندا تا ارتباطات جماعتي خصوصيات اصيل و تاثيرگذار ايرانيان را بايد در لحظات جديت و خودآگاهي تاريخي بزرگ بروز مي‌كند و تعاملات منحصر به فرد او با دوگانگي‌هاي ظهوريافته اجتماعي- فرهنگي در قالبهاي سياسي- حاكميتي است كه به وقايع مهم و سرنوشت ساز تاريخ او تبديل مي‌شود. اين رخدادادهاي عظيم (انقلاب مشروطه- انقلاب اسلامي،‌قيام تنباكو،‌ملي شدن صنعت نفت) هم آيينه مولفه‌ها و خصيصه‌هاي بنيادين شخصيت اوست و هم آيين برانگيزاننده و تقويت كننده هويت و فرهنگ او. جان كلام اينكه ايرانيان عليرغم روحيه متساهل و تكثر پسند ولي در بزنگاه‌هاي تاريخي با كمك فرآيندهاي جماعتي خود هميشه بر سر برخي اصول ايستاده‌اند، لذا ايشان را بايد در بزنگاه‌ها شناخت. بدين ترتيب واقعه پژوهشي به يكي از مكانيزم‌هاي اصلي فرهنگ شناسي ايرانيان تبديل مي‌شود.

شايد در هيچ فرهنگي به ميزان ما واقعه‌هاي تاريخي كه در عين حال زنده و تاثيرگذار باشند وجود نداشته باشد. حضور متعدد، متنوع و پوياي وقايع تاريخي در بستر زندگي امروزين فردي- اجتماعي به نوعي تقويم محور در سبك زندگي ايراني انجاميده است و تقويم را به عنوان يكي از مهم‌ترين عوامل شكل دهنده ساختارهاي  فرهنگي- ارتباطي جامعه ايراني مطرح مي‌كند. زمان‌بندي‌هاي از پيش تعيين شده، برنامه‌هاي تعريف شده براي هر يك از برهه‌ها، آيين هاي گوناگون پيش بيني شده در گراميداشت مناسبت‌ها، هنجاري‌هاي شادي آفرين يا حزن مدار و استمرار تمام اينها در طول صدها سال تاريخ، تقويم را به سوزنبان قطار زندگي ايراني تبديل كرده است.

«تقويم» فرآيند بازتوليد فرهنگ و تمدن شيعي ماست. عادت به زندگي تقويمي، به «روحيه منتظر» ايراني هميشه دامن زده است.

همواره در انتظار يك «اتفاق»، «معجزه» رخداد بسيار بزرگ و تحول عظيم ولي ناگهاني به سر مي‌برد. ايراني دايما به انتظار چيزي در آينده است. در بستر چنين انتظاري است كه حال را مي‌سازد لذا هيچگاه تهور جبر اجتماعي نشده است. از نظر ايرانيان هيچ چيز نشدني نيست و اين كليشه اميد بخش به صورت مستمر و از طريق مشاهده و لمس عيني نشدني‌هاي سابق ولي شدني‌هاي لاحق تقويت شده است. انتظار مثبت كليد حركتهاي انقلابي و تعالي بخش ملي در تاريخ ماست و همو نيز ريشه در هويت تاريخي ما دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر