7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39655
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1968
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توپولوژي

دانلود تحقیق درمورد توپولوژي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد توپولوژي

با دانلود تحقیق در مورد توپولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توپولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توپولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توپولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه:

نوع آرايش يا همبندي اجزاي شبكه توپولوژي شبكه بر مديريت، قابليت توسعه و كارايي شبكه تأثير مستقيمي دارد، براي طرح بهترين شبكه از جهت پاسخگويي به نيازمنديها، درك انواع آرايش شبكه داراي اهميت فراواني است. در اين مقاله به انواع مختلف همبندي اجزاي شبكه و مزايا و معايب هر يك اشاره شده است.

 

1-مقدمه:

بيشتر LAN ها (LAN شبكه اي با سرعت بالا است كه به منظور برقراري ارتباط و مبادلة داده ها بين كامپيوترها در يك محدودة جغرافيايي كوچك مثل يك اداره طراحي شده است.) با استفاده از كابل هاي مسي ساخته مي شوند كه براي نقويت سيگنالهايشان از جريان استاندارد الكتريكي استفاده مي كنند. در ابتدا بيشتر LAN ها از كامپوترهايي كه با كابل كواكس به هم وصل شده بودند ، تشكيل مي شدند ولي بعدها از كابل زوج به هم تابيده كه در سيستم هاي تلفني به كار مي رفت استفاده شد. چاره ديگر استفاده از كابل فيبر نوري بود كه جاي استفاده از سيگنال هاي الكتريكي از پالس‌هاي نوري براي كد كردن داده هاي باينري استفاده مي كرد. درانواع جديد ساختار شبكه كلاً از كابل استفاده نمي شود و سيگنال ها با استفاده از آنچه كه رسانه

نامحدود ناميده مي شود مثل امواج راديويي و مادون قرمز ارسال مي گردند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر