6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40300
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1496

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخ چاپ

دانلود تحقیق درمورد تاريخ چاپ

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تاريخ چاپ

با دانلود تحقیق در مورد تاريخ چاپ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخ چاپ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخ چاپ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخ چاپ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

چاپ یک اختراع پیر است اما بدرستی آنرا مادر دانایی بشر خوانده اند.

زیر سقف این خانه، ما به چاپ و تکنولوژی، که زاییده همان دانایی است،عشق می ورزیم.

استفاده هوشمندانه از چاپ بهترین ابزار اطلاع رسانی برای بسیاری از شرکتهای کوچک و بزرگ است .

ما می خواهیم با انجام خوب اینکار در آبادانی و رونق دنیای اطراف مان سهیم شویم.

تنها يكسال بعد از حضور جدي چاپ ديجيتال و قبل از بسياري از شهرهاي بزرگ و مدرن، تهران يك چاپخانه ديجيتال داشت. در سال ۱۳۷۶ (۱۹۹۷) خانه چاپ و طرح اولين دستگاه چاپ ديجيتال زايكن را در ايران نصب و راه اندازي كرد.

پس از يك سال چاپ ديجيتال سياه و سفيد و يك دستگاه چاپ ديجيتال رنگي به امكانات خانه چاپ و طرح افزوده شد تا تنها چاپخانه ديجيتال ايران بتواند سرويس هاي مطمئن تري به مشتريان خود ارائه دهد.

اما چاپ ديجيتال تمام نياز مشتريان خانه چاپ و طرح نبود. در سال ۱۳۸۰ برنامه راه اندازي كارگاه افست خانه چاپ و طرح پس از يك سال به ثمر نشست. خانه چاپ و طرح بازهم پيشرو بود و اولين دستگاه چاپ افست پيشرفته چهاررنگ هايدلبرگ مدل SM۵۲ با تمام تجهيزات جانبي در خانه چاپ و طرح آغاز به كاركرد. در كنار اين دستگاه نيز امكانات كامل يك ليتوگرافي فراهم شد تا خانه چاپ و طرح نه تنها نخستين چاپخانه ديجيتال ايران بلكه مجتمعي بي نظير در صنعت چاپ ايران باشد.

تجهیز مجدد کارگاه دیجیتال در سال ۱۳۸۳ به سه دستگاه چاپ دیجیتال رنگی زیراکس ۶۰۶۰ Docucolor آنرا به بزرگترین ظرفیت تولید دیجیتال در کشور تبدیل کرد.

امروز امكانات گوناگون خانه چاپ و طرح و وجود هر دو خط توليد ديجيتال و افست به شكل كامل در اين مؤسسه هيچ محدوديتي براي شما باقي نمي گذارد. چاپ سفارش شما در هر تيراژي در خانه چاپ و طرح امكان پذير است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر