9,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40319
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1636

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تایلند

دانلود تحقیق درمورد تایلند

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تایلند

با دانلود تحقیق در مورد تایلند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تایلند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تایلند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تایلند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

پادشاهی تایلند کشوری است در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک است. کشور تایلند دارای ۵۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد که ۴٪ آن را آب تشکیل داده‌است و به کشور هزار معبد معروف است.

تا سال ۱۹۳۹ نام رسمی این کشور «سیام» بود. از ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ نیز سیام خوانده می‌شد تا آن‌که با اعلام رسمی دولت نام آن به تایلند تغییر یافت. واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت این کشور از شمال و شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و از غرب با میانمار همسایه است.

در این کشور همانند دیگر کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی، بارش باران‌های فصلی باعث رویش جنگل‌های بارانی استوایی شده است.

تایلند در گذشته سیام نامیده می‌شد اما در سال ۱۹۴۹ به طور رسمی نام تایلند بر آن نهاده شد. نام تایلند از قوم تای گرفته شده است. تای به معنی آزادی نیز هست.

اقتصاد

تولید ناخالص داخلی در این کشور ۵۱۹.۴ میلیارد دلار است. ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهد.

نرخ بیکاری در آن ۱.۴ درصد است. ۱۰ درصد از جمعیت آن زیر خط فقر زندگی می‌کنند. در سال ۲۰۰۷ نرخ تورم در آن ۲.۲ درصد بود.

محصولات صادراتی این کشور شامل منسوجات و پاپوش، محصولات دریایی، برنج، الوار، جواهرات، ماشین، کامپیوتر و لوازم الکترونیک است که به کشورهای آمریکا ، ژاپن ، چین ، سنگاپور ، هنگ کنگ و مالزی صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل کالاهای اساسی، مواد خام و نیمه فرآوری شده، کالاهای مصرفی و سوخت است که از کشورهای ژاپن ، چین ، آمریکا ، مالزی، امارات متحده عربی و سنگاپور وارد می‌شود.

مردم

در حدود ۹۵٪ مردم تایلند بودایی هستند. مسلمانان، با حدود ۴٬۵٪ جمعیت، بعد از بوداییان بزرگ‌ترین گروه مذهبی این کشور هستند. گفته می‌شود یک نفر ایرانی به نام شیخ احمد قمی مذهب شیعه را به تایلند آورد.

جمعیت این کشور حدود ۶۵ میلیون و ۴۹۳ هزار نفر با میانگین سنی ۳۳ سال است.

حدود ۱.۵ درصد از جمیعت بزرگسال این کشور به بیماری ایدز مبتلا هستند. ۷۵ درصد از جمعیت آن از نژاد تای هستند.

۹۷ درصد از مردم بودایی و ۴.۶ درصد مسلمان هستند. زبان رسمی این کشور تایلندی است و انگلیسی به عنوان زبان دوم به کار می‌رود.

تایلند دارای تاریخ طولانی است و در طول تاریخ فراز و نشیب‌ها و جنگهای متعددی داشته چه با همسایگان خود و چه با کشورهای اروپایی. اما امروزه کشور تایلند یکی از امن‌ترین کشورها در قاره آسیا است.و به همین خاطر سرمایه گذاران و تجار و جهانگردان زیادی مایل هستند که در تایلند سرمایه گذاری و یا گردش کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر