6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40411
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1763

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توزیع دما در میله متناهی

دانلود تحقیق درمورد توزیع دما در میله متناهی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد توزیع دما در میله متناهی

با دانلود تحقیق در مورد توزیع دما در میله متناهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توزیع دما در میله متناهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توزیع دما در میله متناهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توزیع دما در میله متناهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

توزیع دما در میله متناهی

میله ای با طول 5 سانتیمتر در نظر می گیریم. ضریب K را برای این میله 28/0 درنظر می گیریم. دمای میله در زمان 0 در نقطه ابتدا 200 درجه سانتیگراد و در نقطه انتها 50 درجه سانتیگراد می باشد. می خواهیم دمای نقاط مختلف میله را پس از گذشت زمان  بدست آوریم.




 

L=20 cm               K=0.28                 2.5                  Cp=0.1934

X=              t=0"T=0


هدف ما بدست آوردن دمای نقاط 4 و 3 و 2 و 1 پس از گذشت زمان  می باشد. برای این منظور ابتدا پارامتری به نام  را محاسبه می کنیم.


مفروضات مشترک برای هر سه روش:

1-در تمام فرمولها L=0

2-i را هم ابتدا مساوی 1 قرار داده و همینطور به ترتیب مساوی 2 و 3 و 4 قرار می دهیم. (چون میله را به 5 قسمت تقسیم کرده ایم) که در تمام روشها به نحوی منجر به شکل گیری دستگاه 4 معادله 4 مجهول می شود.

3-دمای نقطه ابتدایی میله در زمان صفر برابر 200 درجه سانتیگراد و نقطه انتهایی برابر 50 درجه سانتیگراد می باشد. با توجه به قراردادها می نویسیم


 اندیس b نشان دهنده زمان (بازه زمانی و نه ثانیه) و اندیس a نشان دهنده مکان (بازه مکانی و نه سانتیمتر) می باشد.

که البته در این مسئله استثناً چون  می باشد بازه مکانی و  با هم برابرند. برای حل این مسئله می توان از سه روش Explicit Method و Implicite Method و Crank-nicalson Method استفاده کرد.


روش اول:  Explicit Method

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر