8,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40711
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1756
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش DS

دانلود تحقیق درمورد آموزش DS

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد آموزش DS

با دانلود تحقیق در مورد آموزش DS در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش DS را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش DS ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش DS

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش اول – كليات

نصب برنامه :

1- ديسكت نصب را در درايو A (يا B) قرار دهيد.

2- از منوي File درگروه برنامة مديريت برنامه، گزينة Run را انتخاب كنيد يا اگر از ويندوز 95 استفاده مي كنيد گزينة Run را از منوي Start اجرا كنيد.

3- مسير فايل setup.exe را مشخص كنيد وكليد  Enterرا بزنيد يا روي دكمة ok كليك كنيد.

پس از تكميل نصب برنامه، گروه برنامه و شمايل هاي مربوط ايجاد خواهند شد. دستورالعملهاي نصب، پرسشهايي در مورد محل نصب برنامه و نام ثبت كنندة نرم افزار و غيره از شما خواهد پرسيد.

توجه داشته باشيد كه به علت بروز مشكلات احتمالي هنگام نصب، بهتر است برنامة كاربردي ديگري باز نباشد.

اجزاي صفحه :

عنوان پنجره : مانند تمام نوار عنوانهاي معمول در ويندوز نام برنامه، نام پيمانه (module) و نام زير پيمانة در حال كار در اين قسمت درج مي شود.

نوار منو: همانند نوار منوهاي معمول در ويندوز شامل چند منوي اصلي است كه توضيح داده خواهد شد.

نوار ابزار : يك نوار ابزار استاندارد كه با استفاده از منوي view مي توان نمايش آن را كنترل كرد.

سطر فرمان : قسمتي كه بسته به برنامه و پيمانه مي تواند داراي دو يا سه يا چهار دكمه باشد.

يك دكمه صفحه را چاپ مي كند، دكمة سمت راستي بسته به پنجره اي كه در حال نمايش است، كاربردهاي متفاوت دارد. هنگامي كه در حال ويرايش داده هاي مساله هستند اين دكمه براي حل مساله (solve) به كار مي رود.هنگامي که حل مسئله در حال نمايش است اين دکمه براي برگشت به محيط ويرايش داده ها به کار مي رود.و در مسايلي كه حل آنها زمان زيادي نياز دارد كليك كردن روي اين دكمه باعث مي شود فرآيند حل متوقف شود و به محيط داده ها برگرديد. دكمة سوم فقط در پيمانه هاي حمل و نقل و برنامه ريزي خطي فعال مي شود كه دكمة مرحله ها مي باشد.

پانل دستورالعمل : محلي كه دستورالعملهاي آن به شما مي گويد كه چه كنيد. گزينه هاي در دسترس و يا نوع داده هايي كه بايد وارد شوند بيان مي شوند. اين محل از طريق منوي view قابل تغيير است.

ناحيه داده هاي ويژه : خيلي از پيمانه ها اطلاعاتي بيشتر از داده هاي معمول نياز دارند. براي مثال پيمانه هاي متعددي هستند كه بايد روش حل را در آنها انتخاب كرد. در بعضي از روشها بايد حداقل و حداكثر ((maximize , minimize را تعيين كرد و...

جدول داده ها : در اينجا مجموعه داده ها وارد مي شود. تعداد سطر و ستونها هنگامي كه مساله ايجاد مي شود تعيين مي شود اما مي توان از منوي Edit آنها را تغيير داد. عنوان جدول در هنگام تنظيم مساله ايجاد ميشود كه ميتوان از طريق گزينه Table آن را تغيير داد.

ناحيه Annotation : اگر بخواهيد يادداشتي را به فايل بچسبانيد در آن محل ظاهر ميشود.

پانل وضعيت (status) : پانل وضعيت شامل نام فايل، نوع صفحة در حال نمايش، نام كاربر، تاريخ و زمان مي باشد. اين پانل را ميتوان با استفاده از منوي view حذف كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر