7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40940
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1413
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آب درماني در زندگي آپارتماني

دانلود تحقیق درمورد آب درماني در زندگي آپارتماني

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد آب درماني در زندگي آپارتماني

با دانلود تحقیق در مورد آب درماني در زندگي آپارتماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آب درماني در زندگي آپارتماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آب درماني در زندگي آپارتماني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آب درماني در زندگي آپارتماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

آب درماني براي بهبود مشكلاتي از جمله ورم مفاصل، دردكمر و گردن، صدمات ورزشي، صدمات ناشي از كار و همچنين براي كساني كه دچار بيماري «پاركينسون» هستد، موثر و مفيد است

                                                           

بعضي واژه ها هستند كه زياد به گوش مي خورند اما شايد حتي باورشان نكنيم. واژه هايي كه پديده هاي جديد سلامتي را مورد توجه قرار مي دهند و اساساً به درمان هاي غيردارويي مشهورند. «موسيقي درماني»، «خنده درماني»، «آب درماني» و ... از جمله اين پديده ها هستند.
اين موضوعات معمولاً پديده هايي هستند كه نسبت به آنها كمتر شناختي داريم و از نقش آنها در سلامتي مان بي اطلاع هستيم.در اين شماره از صفحه سلامت، موضوع «آب» و نقش آن در درمان بيماري را بررسي كرده ايم.

آب براي دردهاي شما!«آب درماني» استفاده از آب در درمان بيماري هاست. شايد شما نيز اين توصيه «بقراط» پدر علم پزشكي را شنيده ايد كه هر وقت بيماري جسمي يا روحي به او مراجعه مي كرد، براي او تغذيه مناسب، استراحت و استحمام را توصيه مي كرد. از گذشته هاي دور نقش آب در سلامت انسان مورد توجه بوده است.
«حسين نصيري» استاد شنا و داراي مدرك درجه دو غريق نجات و مدرك «سيمين» فرانسه در رشته غواصي است.

او كه خود ساكن سعادت آباد و مربي شناي باشگاه هاي منطقه است، از جمله مدرسان آب درماني است.
وي رشته  «كاراپركتيو» يا آموزش هاي آزاد كردن عضلات و آرامش بخش اعصاب و روان را مورد اشاره قرار مي دهد و مي گويد: «شكستن قولنج از قديم در ايران مرسوم بوده است. اين كار امروزه در سيستم هاي آموزشي و طبي مورد توجه است.
ما در آموزش هاي شنا، اين رشته را از جمله مهم ترين عوامل براي سلامت افرادي مي دانيم كه از بيماري هايي مثل كمردرد، زانو درد و حتي آرتورز گردن رنج مي برند.»
سلامتي بدن با حركت در آب اين استاد شنا معتقد است: «در آب وزن بدن نصف مي شود لذا حركت براي بدن راحت تر است و بدن هم نرم تر عمل مي كند. پس حركت در آب، آسان تر از روي زمين است. تركيب اثر حركت آسان در آب، شناور بودن و آب گرم منجر به كاهش درد عضلات و از بين رفتن گرفتگي ماهيچه ها و در نتيجه بهبودي بيماري مي شود.»

كارشناس هم محلي سعادت آبادي، حركت در آب را مهم ترين عامل سلامت بدن مي شمارد و ادامه مي دهد: «وقتي از تمرين هاي ورزش به عنوان درمان در آب استفاده مي شود، اثر سلامتي آن چندان برابر مي شود. مي توان از تمام ورزش هاي آبي به طور عام و از شنا به طور خاص به عنوان آرامبخش، كاهش درد و بهبودي برخي از بيماري ها نام برد.»

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر